• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jen19

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 aug 2010
Ik moet tegen morgen een oplossing vinden voor deze oefening.

Het is dus de bedoeling dat zowel de vertegenwoordigers als de kosten in euro in een kleurtje komen te staan. Ik heb hier al de hele voormiddag naar gezocht en vind de oplossing echt niet..

Alvast bedankt!

Bijlagen

De scholen zijn weer begonnen :d

Ik hoop dat je niet alleen de voormiddag hebt gezocht, want die is net 38 minuten oud :P (Hoewel Belgen de voormiddag inderdaad als de ochtend beschouwen.)

Maar goed, on topic :cool:

Excel 2007: Kijk eens bij Voorwaardelijke Opmaak, kies voor een Nieuwe regel en kies er vervolgens voor om dit op basis van een formule te doen. Nu moet je met een formule bepalen of iets boven of onder het gemiddelde zit. Gebruik hiervoor een ALS-formule. Dan kies je nog een leuk kleurtje voor als het resultaat van de formule WAAR is, en klaar.

Probeer het eens, en als er vragen zijn horen we het wel ;)

De scholen zijn weer begonnen :d

Ik hoop dat je niet alleen de voormiddag hebt gezocht, want die is net 38 minuten oud :P (Hoewel Belgen de voormiddag inderdaad als de ochtend beschouwen.)

Maar goed, on topic :cool:

Excel 2007: Kijk eens bij Voorwaardelijke Opmaak, kies voor een Nieuwe regel en kies er vervolgens voor om dit op basis van een formule te doen. Nu moet je met een formule bepalen of iets boven of onder het gemiddelde zit. Gebruik hiervoor een ALS-formule. Dan kies je nog een leuk kleurtje voor als het resultaat van de formule WAAR is, en klaar.

Probeer het eens, en als er vragen zijn horen we het wel ;)

Ik heb het gevonden, bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan