• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

voorwaardelijke opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfa911

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2013
Hallo,

Ik heb in een cel (B3) een voorwaardelijke opmaak gemaakt met een voortgangsbalk in tijd met percentagegetal in de cel.
Is het mogelijk om met een formule naar een andere cel (B3) te laten kijken en in de cel zelf een andere datum/tijd te hebben?
Dus in cel B2 dus een voorwaardelijke opmaak zoals in cel B3 en in cel B2 zichtbaar een tijd/datum

Ik heb een voorbeeld toegevoegd

Bekijk bijlage vwopmaak.xlsx

Is het mogelijk om met een formule naar een andere cel (B3) te laten kijken
In excel heb je maar één cel B3.
Ik heb in een cel (B3) een voorwaardelijke opmaak gemaakt met een voortgangsbalk in tijd met percentagegetal in de cel.
Kan je even uitleggen wat je bedoeling is

Ja, wat ik bedoel is dat ik in cel B2 dezelfde voorwaardelijke opmaak wil als die te zien is in cel B3, alleen heeft cel B2 een tijd/datum notatie zichtbaar.
De voorwaardelijke opmaak moet dus met een formule kijken naar het getal in B3.
Ik hoop dat het zo iets duidelijker is.

Gr. Tim

Tim,
dat er zo weinig reacties komen, is waarschijnlijk omdat de vraag niet echt duidelijk is.
om een voortgangsbalk te maken met datum en tijd heb je een minimum en maximumdatum nodig. dan pas kan er gekeken worden waar je datum zich bevind.
als je echt wilt dat de voortgangsbalk uit b3 wilt plaatsen in B2 zal dit volgens mij enkel via vba kunnen maar daar heb ik nog geen kennis van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan