• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

franske1988

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Beste,

Ik ben bezig om een sheet te maken waar we de voorspellingen van voetbalwedstrijden bijhouden.. In mijn huidige voorwaardelijke opmaak staat

Wanneer de uitslag(na de voorspellingen) van de toto, (1=winst thuisploeg 2= winst uitploeg 3 is gelijkspel) goed is kleurt deze groen, fout rood... Dit klopt!

Nu wil dat bij de voorspellingen Wanneer de uitslagToto nog op 0 staat want deze is immers nog niet bekend oranje kleurt..

dus:

Wanneer cel L5 '0' aangeeft wil ik dat $N$4:$V$6 oranje kleurt
Wanneer cel L5 '1' aangeeft en de voorspelling in een cel in selectie $N$4:$V$6 ook '1' is deze groen word.. hetzelfde geldt met 2 en 3
Wanneer cel L5 een ander getal aangeeft dan de voorspelling in selectie $N$4:$V$6 deze rood wordt

Ik heb het geprobeerd zo duidelijk mogelijk te omschrijven wat ik bedoel, wellicht geeft de sheet wat meer duidelijkheid

alvast bedankt!

Groetjes,

FransBekijk bijlage Voorwaardelijke opmaak.xlsx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan