• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijkopmaak ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

excel001

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
Dag allemaal.
Heb een planning gemaakt die werkt opzich wel goed, maar er is een probleem.
Het probleem is tijd 00:00 uur, die pakt ie niet. Ik kan tot 23:59 uur plannen, als ik tijd 00:00 intik, dan krijg ik dat niet te zien. Waaschijnlijk kan ik dat met voorwaardelijkopmaak oplossen, maar ik kom er niet uit. Weet iemand hoe ik dat moet oplossen.

oh ja, na 00:30 uur kan ik weer plannen. alleen 00:00 uur pakt ie niet.

grt.

Bijlagen

Wigi,
Kan jij mij uileggen hoe ik dat moet doen. Ik heb dus geen idee.

Vul in AQ1 eens het getal 1 in. Probeer vervolgens eens bij eindtijd 24:00, 0:00 of simpel 1
in te vullen.

Groeten
Thoralf

Dit gaat nooit goed werken aangezien de tijden meer keren in de eerste rij staan, je kunt er een datum aan toevoegen en dan daarmee laten vergelijken. Je kunt voor die tijd gewoon 24:00 invullen, dat getal wordt omgezet naar 00:00.

Hallo Rob,

Ik zie geen dubbele tijden in de bovenste rij staan. Was dat wel het geval dan had je volledig gelijk en moet je een datum meenemen. Heb je overigens al geprobeerd of mijn oplossing wil werken? Je zult dan zien dat een en ander prima werkt (binnen natuurlijk de beperkingen die nu in het schema aanwezig zijn ten aanzien van de tijden in de eerste rij). Ik weet het dit is misschien formeel niet de correcte oplossing, maar het werkt wel.

Groeten
Thoralf.

Thoralf,

:o Ik heb aangenomen dat die regel zo wordt doorgetrokken. Verder krijg ik in deze opzet de lijn op de tweede regel niet voor elkaar, tenzij ik er meer tijd in steek, omdat de eindtijd over de 00:00 gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan