Vorig gebruikersaccount terughalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Per1971

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 feb 2012
Berichten
4
Hallo,ik moest voor mijn nieuwe printer de installatie in een ander gebruikersaccount installeren.
Heb toen een nieuw account aangemaakt maar nu is het oude account niet meer te zien.
gebruik windows xp pro.
Ik ben dus bijna alles kwijt op de c-schijf.
Kan iemand mij helpen ?

met vr gr,
Per1971
 
Ik neem aan dat je nog weet welke gebruikersnaam hoorde bij het 'oude' account. En dat je momenteel het login-scherm hebt met de plaatjes/foto's voor elke te selecteren gebruikersnaam.
Probeer het volgende: Op het login-scherm doe 2x Ctrl-Alt-Delete toetscombinatie. Dan krijg je het klassieke aanmeldscherm waar je zou kunnen proberen om in te loggen op je 'oude' account door het zelf in te typen.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dat net geprobeerd ,er gebeurt niets.alledrie gelijk indrukken,ctrl,alt,del toch?
Heb iets doms gedaan geloof ik.
Je kunt toch altijd een nieuw account aanmaken en dat de oude er naast blijft staan ?
Snap er geen .... van.

Gr,Per1971
 
Je moet ctrl indrukken, dan alt (maar ctrl ingedrukt houden), en dan delete indrukken.

Groetjes, WDHBGS
 
Welkom bij Helpmij.nl, Per1971. Ik heb je vraag verplaatst.:)
 
Dus even in de herhaling (al aangegeven door WDHBGS):
Ctrl- en de Alt-toets indrukken (én ingedrukt laten) en dan 2x op de Del/Delete toets om het klassieke inlogscherm te zien.
Zodra het klassieke inlogscherm er staat kun je de toetsen loslaten en (hopelijk) inloggen op het account waar het je om gaat.

Tijs.
 
In welk scherm bedoelt u? Ik heb het geprobeerd in gebruikersaccount via het configuratiescherm maar ik krijg alleen windows taakbeheer te zien.

Gr Per 1971
 
Neeneeneenee!:

Even afmelden, of herstarten. Dan in het Welkomstscherm, waar je dus normaal op een afbeelding van een naam kan klikken, daar doe je Ctrl + Alt, 2 x Del.

Dan verschijnt het Klassieke Aanmeldvenster.
 
JAAAAAA!! Het is gelukt !!!!
Onwijs bedankt allemaal.
Ik zat eerst in het verkeerde scherm dus.
Kon dus weer administrator intypen en toen mijn wachtwoord.

Nogmaals dank allen.

Met vr gr Per1971
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan