vorige knop in browser werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wildstylez

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2013
Berichten
10
Hey,
Mijn vorige knop in Internet Explorer 9 werkt niet helemaal goed meer. Soms moet ik 1 keer drukken om naar de vorige pagina te gaan, maar soms ook 14 keer. heel irritant. Iemand idee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Wildstylez,

Dit ligt waarschijnlijk niet aan Internet Explorer maar aan de vorige of desbetreffende website. Ik zal even 2 situaties schetsen waarin het o.a. gebeurt:

  • Je bent doorverwezen naar een pagina, zodra je op de knop drukt om terug te gaan kom je weer op de pagina met de doorverwijzing die je weer vrolijk terugzet op de pagina, bij zulke pagina's moet je vaak 2 keer op de terug-knop drukken.

  • Er runt een vies scriptje op de site die er voor zorgt dat je moeilijk terug kan navigeren (ja, dit gebeurt echt). Hierbij moet je vaker klikken of moet je de terugknop ingedrukt houden en vervolgens de website aanklikken waarna je eigenlijk terug wilt.

Vriendelijke groet,

Bart
 
Nee allebei is het niet. Zelfs bij deze site lukt het vaak niet om in 1 keer naar de vorige pagina te gaan. heb nu bijvoorbeeld al 6 keer op vorige gedrukt. Tennminste, als ik je goed begrijp zijn dat niet de problemen. In het begin had ik het nooit, maar het begon eigenlijk zomaar.
 
Als dit op elke site het geval is, dan kan het wel aan de browser liggen (lijkt me sterk). Als het op een beperkt aantal sites het geval is, is het de website zelf. Als je de terug-knop inhoudt, zie je dan sites/domeinen waar je niet bent geweest?
Zo ja -> Tools -> Internet Options -> Security -> Klik 'Restricted Sites' aan -> Klik op de button 'Sites' en voeg deze vage namen die je nooit hebt bezocht aan de lijst toe met behulp van de Add-button.
Als dit heeft gewerkt lag het aan advertenties. Zo niet probeer http://ie.microsoft.com/testdrive/browser/p3p/ en selecteer het vierkant 'Block third-party Google site tracking'. Hopelijk werkt het voor je :)

Vriendelijke groet,

Bart
 
Werkt allemaal niet. Maar doordat ik op die 'Block third google site tracking' heb gedrukt kan ik sommige plaatjes en filmpjes niet meer bekijken. Hoe is dat te verhelpen?
 
Dat kan het makkelijkste via dezelfde link, bij het klikken op het vierkant kun je "traceerbeveiligingslijst verwijderen" en dan het item uit de lijst selecteren.

Groeten,

Bart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan