Vote.scr op mijn pc!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert123 4

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 dec 2007
Hey,

Een paar dagen geleden heb ik van deze site: htt p://infos.alwaysdata.net/ een vote.scr gedownload, wat hoogstwaarschijnlijk een keylog programma is, want de dag erna ben ik gehackt op m'n spel. :(
Iemand had me ertoe aangezet dat te downloaden, toen ben ik te onvoorzichtig geweest en heb dat vote.scr gedownload en op Uitvoeren gedrukt. :confused:
Nu is dus mijn vraag, zit dat nog steeds op mijn computer? Ik heb wel gelijk m'n pc gescant met Mcafee Virusscan, maar ik las ook op internet dat het er lang niet altijd door opgemerkt wordt. En als het nog steeds op mijn computer zit, hoe ik er vanaf kom. Ik ben geen held met computers, dus kunnen jullie mij adviseren? :thumb:

Alvast bedankt.

Mvg,

Robbert

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het met wat virusscanners ook even gescand, maar die zeiden niks.
Maar het zou wel eens iets verkeerds kunnen zijn, want ik heb het in een Virtuele PC even ingeladen en het deed niks behalve wat laden.
Ik zou je PC met wat andere programmas even scannen, zoals Spybot om te beginnen.

Okee, bedankt voor je vlugge antwoord. Ik ga maar eens beginnen met die downloaden en nog eens goed scannen.
Hoe weet ik nu of ik er vanaf ben of niet?
Iemand nog dingen te zeggen of mij kan helpen?

Superbedankt :)

Morgen ga ik een HijackThisLog plaatsen... Nu maar hopen dat mijn probleem opgelost wordt... :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan