VPN fout 619

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kawaknaller

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2009
Ik zit hier met een dell inspirion 6400 en wat ik ook probeer, geen VPN verbinding naar school mogelijk.
1. nic driver geupdate = geen resultaat
2. chipset drivers geupdate = geen resultaat (dit voor de zekerheid gedaan overigens....)
3. nieuw profiel aangemaakt = geen resultaat

Het loopt vast bij het verifiëren van loginnaam en wachtwoord en deze kloppen want met dezelfde gegevens lukt het nml wel via een andere computer, zowel thuis als op school.

De melding die komt is fout:619

Iemand een idee wat ik over het hoofd zie?

Helaas werkt het nog steeds niet maar ik denk dat er iets in XP dwars zit echter geen idee wat.
Ook een collega van mij heeft er naar gekeken en helaas. Aangezien deze laptop al zeker 3 jaar draait zal ik binnenkort hem weer eens fris installeren, wellicht helpt dat.

Staat poort 1723 open in een eventueel aanwezige firewall en router ?

Laatst bewerkt:
Staat poort 1723 open in een eventueel aanwezige firewall en router ?

Hartelijk dank voor je reactie.

In mijn eerst post schreef ik al dat het op een willekeurige andere computer (thuis of op mijn werk) wel gewoon werkt. De verbinding die gemaakt wordt is rechtstreeks naar de vigor router, daarna kan je via een rdp sessie je computer overnemen.

Hartelijk dank voor je reactie.

In mijn eerst post schreef ik al dat het op een willekeurige andere computer (thuis of op mijn werk) wel gewoon werkt. De verbinding die gemaakt wordt is rechtstreeks naar de vigor router, daarna kan je via een rdp sessie je computer overnemen.

Dus, een andere computer , dus een andere softwarematige firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan