VPN router 620S instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hennie26

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2004
Beste helpmij-ers,

Wie weet er of er ergens een goede beschrijving te vinden is van de Thomson Speedtouch 620S waarin ook fatsoenlijk met voorbeelden het liefst beschreven word hoe je de vpn kan instellen,
Ik heb wel ervaring met een 610S met die werkt met een losse client en het instellen van de router was veel minder complex..

Alvast bedankt voor het reddende antwoord
Greetz
Hendrik

Hier is de handleiding, kijk in paragraaf 5.7 en wellicht ook 5.7.5 en 5.7.6: link

Verder denk ik niet dat we hier op het forum kunnen helpen, omdat we niet op de hoogte zijn van hoe de VPN-server (dus aan de andere kant van de VPN-tunnel) de configuratie verwacht.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Bedankt,

Het moet eigenlijk simpel blijven
Medewerkers moeten vanaf thuis 1 van de werkpc s kunnen benaderen,
Dus het mooiste op IP via een remote desktop, misschien tips, hoe dit het beste en veiligste en te realiseren is ?
Ik heb al iets gehoord via een sonic wall er nog tussen plaatsen, maar alleen op router niveau is het toch ook mogelijk ?

Nogmaals bedankt voor de link, daar kan ik al meer mee...

Hum.. ik ging ervan uit dat je vanaf je lokale netwerk over een VPN-verbinding naar (bijv.) het netwerk van de baas wilde gaan (dus de router als VPN-client te gebruiken).

Als ik het goed lees wil je hem eigenlijk als VPN-server gaan gebruiken...

Als je eerder op je vorige type Speedtouch al zoiets had ga ik ervan uit dat je het op dit apparaat toch ook wel zult kunnen instellen. Alleen gelden dan andere paragrafen, maar je moet in ieder geval in hoofdstuk 5 zijn (er is daar een stuk over Vpn-Server).

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan