VPN verbinding naar je werk met W98

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeeZet

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2007
Hoi
Weet iemand hoe dat moet. Ik heb de IP adressen en kan pingen met de server, maar verder lukt niets?
Vast bedankt!
PeeZet

En wat staat er op je werk dan de vpn kan beantwoorden? Een terminal server, Citrix etc?

PeeZet

Een Windows server 2003. Met XP kan ik wel binnenkomen via VPN en externe toegang.
Groeten,
PeeZet

Reactie Externe verbinding

Hoi Mario
Bedankt voor het meedenken.
Ik kan de server pingen. Dat klopt want ik kom er wel in met WXP.
In W98 heb ik VPN geinstalleerd, maar bij contact maken krijg ik foutmelding: loginnaam en ww kloppen niet met code 691 (dacht ik; sorry, kan ik vanaf hier niet nagaan)
groeten,
PeeZet
P.S.
Fantastisch dat miertje op dat stukje scherm; hoe heb je dat geflikt? Hoeveel mensen zullen op hun scherm zitten krabben?????Ik heb me bescheurd van het lachen.

Wat heb je geinstalleerd voor vpn? Een vpn client?

Lukt het andere personen wel met win98 om contact te maken?

Dat miertje heb ik ergens op het internet gevonden en leek mij wel grappig om te gebruiken. Zelf kijk ik ook nog wel eens raar naar het scherm

Vpn

Hoi Mario
Ik heb in W98 via software-setup de VPN geinstalleerd.
Inmiddels ook RealVPN - de client versie. Pingen lukt maar bij het inloggen kloppen loginnaam en ww dus niet. Nou dat is dus een verkeerde foutmelding. Tien seconden later via XP gaat vlekkeloos.
Ik ben de eerste die het voor iemand uitzoekt die alleen W98 op zijn laptop kan draaien.
De Cisco router op mijn werk heeft toch geen speciale instellingen nodig voor om W98 toegang te geven.
Groeten,
PeeZet
P.S.
Weet je nog waat die mier op Internet rondloopt?:)

Vpn

Ik weet inmiddels dat het nooit zal lukken, omdat W98 niet ondersteund wordt door netwerkbeheer.
Groeten, PeeZet:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan