vpn

Status
Niet open voor verdere reacties.

themark

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
hoi..

ik heb een vpn mogelijkheid op het werk maar krijg het niet helemaal lekker draaiend.
als ik inlog (dat gaat goed) dan kan ik niet op het lokale bedrijfs netwerk.. (ik ontvang geen data 0 bytes recieved) Ik heb wel netjes een goed ip adres ontvangen enzo maar kan gewoon helemaal niets verder. (lastig)

Ik kan geen enkele server of wat dan ook pingen. Daarintegen als mijn collega met mijn account inlogd dan gaat het goed. (in zijn huis met @home) Ik zelf gebruik speedlinq internet met een dell laptop en een speedtouch 330 usb modem.. (ja ik weet het dom dom dom nooit usb doen maarja foutje)

- w2k + alle updates.
- geen firewall
- speedlinq adsl
- thompson speedtouch 330 usb modem
- dell d600 laptop

Het lijkt erop dat mijn laptop een beetje harrie in de warrie raakt als ik wil vpn'en.

Mijn ervaring met Thompson :confused: modems is dat het extreem moeilijk is om er een (werkende) VPN verbinding mee op te zetten. Ik geef je tien keer zoveel kans van slagen met ieder merk ADSL modem/router anders dan Thompson :mad:. Ik heb inmiddels vier collega's geholpen met het opzetten van VPN verbindingen vanuit huis via een Thompson modem. Tot nu toe werken er pas twee na veel pijn en moiete.

Veel succes!!!

sh*tspul

hoi hoi,

blij dat ik een re kreeg,., Alleen ik heb de thompson in de trashcan gegooit en heb nu wireles/route/modem gekocht van sweex.

TOPPIE alleen werkt vpn nu nog niet :(

2 dingen kan het nog zijn

laptop --> dell d600 nic (broadcom op w2k)
provider --> speedlinq\

heeellllppppp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan