Ik kan vanuit huis inloggen op het netwerk van m’n werk via een VPN-verbinding, zodat ik ook thuis kan werken. Nu kreeg ik vorige week ineens problemen met Microsoft Outlook. Ik kan nog steeds wel gewoon ontvangen en verzenden, maar een bericht openen of beantwoorden gaat niet want dan loopt ie vast en krijg ik de mededeling dat er een fout is geslopen in Outlook en dat ie dus moet worden afgesloten.
Verder krijg ik nog steeds telkens de volgende mededeling als ik een nieuw bericht ga maken:
“Er wordt vanuit een programma geprobeerd toegang te verkrijgen in de emailadressen die in Outlook staan opgeslagen. Wilt u dit toestaan?”
Ik klik dan altijd maar nee aan, omdat ik niet weet of dit kwaad kan. M’n eigen Outlook Express staat afgesloten als ik ben ingelogd, dus dat kan het volgens mij niet zijn.
Ik heb het Microsoft Oulook weer opnieuw geïnstalleerd. Ook heb ik norton, ad-aware en hijackthis op m'n PC losgelaten, maar alles zonder enig resultaat.
De 'automatiseringsdeskundigen' op m'n werk weten hier ook geen raad mee. Heeft er iemand enig idee wat ik zou kunnen doen?
Verder krijg ik nog steeds telkens de volgende mededeling als ik een nieuw bericht ga maken:
“Er wordt vanuit een programma geprobeerd toegang te verkrijgen in de emailadressen die in Outlook staan opgeslagen. Wilt u dit toestaan?”
Ik klik dan altijd maar nee aan, omdat ik niet weet of dit kwaad kan. M’n eigen Outlook Express staat afgesloten als ik ben ingelogd, dus dat kan het volgens mij niet zijn.
Ik heb het Microsoft Oulook weer opnieuw geïnstalleerd. Ook heb ik norton, ad-aware en hijackthis op m'n PC losgelaten, maar alles zonder enig resultaat.
De 'automatiseringsdeskundigen' op m'n werk weten hier ook geen raad mee. Heeft er iemand enig idee wat ik zou kunnen doen?