VPU- nogwat..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clownhair

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jun 2010
Hallo daar,

Jullie moeten voor het lezen van dit bericht weten dat ik niks, maar dan ook echt niks van computers afweet.
Ik heb ongeveer anderhalf tot twee maanden terug mijn laptop gekregen, die voorafgaans van mijn vader was. Het is een HP pavilion zd8000.

Sinds kort heb ik een paar problemen met het spel World of Warcraft, meeste van jullie zullen het waarschijnlijk wel kennen, iets met een VPU Recovry ofzoiets? Nou, als ik dus het spel start kan ik wel ff spelen, uurtje of twee soms drie, maar dan gaat het mis. Hij slaat uit naar eerst een lagspike van 20 seconden, dan geeft hij HÉÉL veel kleuren die elkaar kruisen en alles en dan gaat ie weer terug. Soms kan ik wel door spelen, maar soms zegt hij iets dat mijn VPU Recovry niet meer doet en dat ik mijn computer opnieuw moet opstarten. Best irritant! =[

Ik zou het heel erg op prijs stellen als iemand mij zou kunnen helpen, en zoals ik al zei, maak het asjeblieft niet te moeilijk want dan begrijp ik 't niet.. =P

Oh en ik had deze attachment al gevonden via google, maar dat leverde vrij weinig op aangezien ik niet weet waar je dat kunt vinden. =)

P.S, Ik gebruik Windows XP.

Met vriendelijke groet,
Clownhair

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan