VR-modus

Status
Niet open voor verdere reacties.
VR-modus is een speciale mode dat de (ik heb dit met een sony DVD Handycam) DVD alleen in de camcorder bewerkt kan worden.

meer vragen? posten!

Ik kan bij mijn DVD-recorder bij DVD-R enkel DVD's in VR-modus opnemen. Nu als ik eerst mijn bestand opsla op de Harde schijf van mijn DVD-recorder en daarna brand op een DVD-R dan vriest mijn beeld vast na een tijdje (soms 2 minuten, soms na een halfuur)/ Als mijn beeld vastloopt kan ik ook niet meer verder, de rest van mijn opgenomen bestand kan ik niet meer bekijken.

LIgt dit aan die VR-modus of aan de speler zelf?

x,

Ja, bij elke speler waar ik dat schijfje insteek blijft het beeld vasthangen.

Het rare is dat het soms wel lukt om mijn film te branden maar als ik dan nog plaats heb om iets bij te branden zal het beeld zeker blijven hangen, ik kan dus met andere woorden zeker geen twee bestanden op 1 schijfje zetten, als ik het geluk hebt dat 1 al lukt.
Ook als mijn bestand bijvoorbeeld te groot is om op 1 schijfje te worden gebrand (en ik dit dus op 2 schijfjes moet branden) lopen de DVD's vast, meestal bij het eerste beeld .

x,

Laatst bewerkt:
met welk programma brand jij je cdtjes dan? daar kan het ook aan liggen....

ik brand de DVD's gewoon van de HDD naar de DVD met mijn DVD-recorder. Daarvoor kan ik kan programma ofzo kiezen, dat zit daar standaard in.

Hoi!

Kheb mijn DVD-speler binnengebracht in de winkel en ze hebben de main print hersteld

Mijn vraag is dus opgelost

x,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan