vraag 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

davidhelp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
ik heb mij een laptop aangeschaft bij dell en er zit daar dus een wifi kaart ingebouwd. ik heb thuis al een desktop staan met gewoon internet ik heb dus al een modem. ik zou graag met mijn laptop naar boven gaan, er is al een stopcontact voorzien dat ik kan inpluggen wat moet ik nu doen, hoe krijg ik daar ook internet of hoe kan ik draadloos internet krijgen???:o

Daarvoor zul je een vorm van accesspoint moeten aanschaffen

- Modem met Wifi mogelijkheid
- Router met Wifi mogelijkheid aan de modem knopen
- Wifikaart in PC en dan met Internet connection sharing de internet verbinding delen

de 2e lijkt me het makkelijst

Hoi,

Nou.. Als jij echt draadloos internet wilt, dan zal je naar de dichtstbijzijnde computer winkel moeten gaan, en vragen naar een router. Voor de routers zal je even moeten wachten op iemand anders, want ik ben totaal niet bekent met goede / slechte routers.

Daarvoor zul je een vorm van accesspoint moeten aanschaffen

- Modem met Wifi mogelijkheid
- Router met Wifi mogelijkheid aan de modem knopen
- Wifikaart in PC en dan met Internet connection sharing de internet verbinding delen

de 2e lijkt me het makkelijst

Of Ellasar is eerder en is mijn reactie nutteloos :P

ik heb mij een laptop aangeschaft bij dell en er zit daar dus een wifi kaart ingebouwd. ik heb thuis al een desktop staan met gewoon internet ik heb dus al een modem. ik zou graag met mijn laptop naar boven gaan, er is al een stopcontact voorzien dat ik kan inpluggen wat moet ik nu doen, hoe krijg ik daar ook internet of hoe kan ik draadloos internet krijgen???:o

Klik hier voor een goede uitleg bij Linksys .....
heb je gelijk een goed merk te pakken als je een router gaat aanschaffen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan