In het voorbeeldbestand (met uiteraard fictieve namen) tel ik het aantal x dat er een naam wordt genoemd in kolom B t/m D. Het aantal leiders per dag wordt zo betekend in kolom E. Maar als er een dag geen leiders zijn geeft ie 0. Dat klopt natuurlijk, maar ik zou liever dan de cel leeg willen krijgen (""). Dus ik zou het graag zo willen krijgen als in kolom F. Kan iemand daarbij helpen?
Ik heb laatst een vergelijkbare vraag gesteld over het wegfilteren van 0. Toen ging het om "AANTALARG(B4))" dat gewijzigd moest worden in "=ALS(B4<="";"";AANTALARG(B4))" om in geval van een lege cel het resultaat "0" te veranderen in een lege cell. Nu is het anders omdat er een SOM formule inzit. Ik heb verschillende dingen geprobeerd die mij logisch leken, maar ik kom er niet uit.
Ik heb laatst een vergelijkbare vraag gesteld over het wegfilteren van 0. Toen ging het om "AANTALARG(B4))" dat gewijzigd moest worden in "=ALS(B4<="";"";AANTALARG(B4))" om in geval van een lege cel het resultaat "0" te veranderen in een lege cell. Nu is het anders omdat er een SOM formule inzit. Ik heb verschillende dingen geprobeerd die mij logisch leken, maar ik kom er niet uit.