vraag aan dmsn-gebruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.

meij2704

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2003
Ik heb het vermoeden dat er door een hacker van alles is veranderd in mijn pc. Heb inmiddels wel wat beveiliging er op.
Mijn vraag aan dmsn 1706-gebruikers:

Is het bij jullie ook zo dat wanneer je dubbelklikt op iemand die online is maar die je hebt geblokkeerd dat de volgende tekst er staat?

[17:27:27] Je hebt een gesprek gestart met iemand die je hebt geblokkeerd.
Je kan dit doen met dMSN, maar de persoon zal je offline zien en zal doorhebben dat je hem/haar hebt geblokeerd.
[17:27:28] Chat verbinding gemaakt.

Ik heb namelijk het vermoeden dat iemand iets in het programma heeft veranderd in mijn pc. Dus is dat bij andere gebruikers ook zo? deze melding? Zou iemand dat even willen uitproberen? dus gewoon ff blokkeren en dan ff kijken wat er staat als je dubbelklikt op die persoon. en daarna gewoon weer deblokkeren

Laatst bewerkt:
meij2704
als ik al die berichten van bandit123 zo bekijk dan lijkt het mij beter dat jij de internet verbinding verbreekt.
Als er zoveel op mijn computer ingebroken werd dan wist ik het wel.
dan gingen al die chat progjes er meteen af.
Mijn firewall zou alles sthealt zetten zodat ik alleen nog voor de fbi te vinden was.
Dit is niet normaal dat er zoveel personen in jouw computer kunnen komen.
Ik zou maar eens snel gaan scannen met spyware zoekers en een hiackthis log plaatsen bij www.nucia.nl

ja sorry, maar ik vertrouw het gewoon niet en ben er niet gerust op. Ik heb de andere vragen al als opgelost gemarkeerd

je hoeft er ook niet gerust op zijn maar laat dan eens een hijack log nakijken. die experts vertellen jou zo of je pc in orde is of niet.

En ik neem aan dat je nu naar Nucia ben,want je hebt deze ook opgelost gezet??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan