Vraag aan iedereen die Rainbow Six Vegas 2 op PC heeft staan...

Status
Niet open voor verdere reacties.

rohff

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2007
Ey iedereen

Ik heb wat zitten knoeien in de Register-editor van m'n Windows Vista en ik ben nu de registers van Rainbow Six Vegas 2 kwijt. En zonder dat register kan ik het spel dus niet meer opstarten. Het zou ZEEEER erg vriendelijk zijn van iemand die de registers van RSV2 kan uploaden voor mij :thumb:

Voor de mensen die mij willen helpen, kunnen de volgende stappen volgen:
1) Ga naar de startknop van Windows en klik dan op 'uitvoeren...'
2) je krijgt een klein venstertje. Daarin typ je "regedit" (zonder "aanhalingstekens")
3) Ga naar HKEY_CURRENT_USER, klik op de map 'Software' en zoek dan 'Ubisoft'. Je klikt erop met je rechtermuisknop en kies 'exporteren'. Je geeft ie de naam 'RSV2 deel 1'
4) Ga nu naar HKEY_LOCAL_MACHINE, klik opnieuw op de map 'Software', zoek 'Ubisoft' en klik dan 'exportere'n zoals bij stap 3 en noem het 'RSV2 deel2'
5) Je gaat naar een uploadsite als http://www.rapidshare.com en upload dan de beide bovenstaande bestanden, nl. 'RSV2 deel 1' en 'RSV2 deel 2'. Je zal voor elk bestand een link krijgen, dat is de downloadlink. Deze zet je dan in je antwoord op mijn vraag ;)

BEDANKT BIJ VOORBAAT!!!!!

P.S. het spel herinstalleren kan door CD-brander-redenen niet
P.S.2 Ter alle verduidelijking: ik garandeer jou dat jouw spel niet beschadigd geraakt door het bovenstaande uit te voeren. Ook zitten er geen persoonlijke gegevens in de bovenstaande registers!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan