• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vraag aan Luc over PivotCleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abco_B

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2006
Vraag aan Luc over de PivotCleaner:

Beste Luc,

Ik heb heel veel gemak van de door jou gemaakte PivotCleaner, waarvoor dank.
Wat me opvalt is dat de werkbalk altijd in beeld verschijnt na het opstarten van een nieuwe sessie ook als ik hem in de voorgaande sessie had gedeactiveerd.
Wat me ook opvalt is dat deze werkbalk altijd op een "nieuwe regel" verschijnt: ik bedoel ook als er naast de andere "gedockte" werkbalken nog ruimte is, verschijnt hij daaronder en neemt dan een extra "regel" in.

Is dit aan te passen ?

Met vriendelijke groet,

Abco

Je kan die werkbalk definitief laten verdwijnen door de invoegtoepassing zelf uit te klikken.
Dit is trouwens aan te raden, want zo veel heb je dit toch ook weer niet nodig. En als je die invoegtoepassingen altijd geladen laat, dan worden die telkens mee gestart bij het opstarten van Excel. Dit neemt tijd in beslag. Zeker als je dan ook nog 's een virusscanner hebt.

Ik zou het kunnen programmeren dat je bijvoorbeeld géén werkbalk hebt, maar dat de knop onder één of andere menu komt (Extra bijvoorbeeld)

Naar mijn mening moet het uitvinken van de invoegtoepassing echter voldoende zijn.

Luc

ps. Wie graag weet waarover het gaat:
Een invoegtoepassing, om overbodige items uit draaitabellen te verwijderen.
Te vinden op:
http://www.newbytes.be
Excel => Invoegtoepassingen => PivotCleaner

OK Luc,

Bedankt voor je reactie, het is me duidelijk. Gewoon uitvinken dus.

Groeten Abco

PS: Ik probeer deze vraag als opgelost aan te merken, maar waar kan ik dat doen ? Volgens mij mis ik deze optie.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan