Vraag: Aanvaller minder snel achter elkaar sturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

roflmaker

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2012
Berichten
15
[JS]javascript: var coords = 'Hier coords van de dorpen in dorpen die je farmt invoeren'; var units = {axe:0, sword:0, spy:1, light:15}; var type = 'attack'; (function(){ function c(){ var a=coords.split(" "),f=false,b=Number(ls.autofarm)||0,g,h,i,d,j; b=b>=a.length?0:b; a=a.split("|"); g=$.extend(units,{ attack:type==="attack", support:type==="support", x:a[0], y:a[1] }); $.post("game.php?village="+k+"&screen=place&try=confirm"+l,g,function(e){ if(h=$("#error",e).text()){ j=$("#_error").html; setTimeout(function(){ j.empty() },1E4); $(".unitsInput",e).each(function(){ i=runit.exec(this.id)[0]; if(units<Number(rnum.exec($(this).next().text())[0])){ f=true; return false } }) }else{ d= $("form:first",e); $.post(d.attr("action"),d.serialize()); $("#attacks").text(ls.autofarmAttacks=Number(ls.autofarmAttacks||0)+1); $("#last-coord").text(ls.autofarmLast=a.join("|")); ls.autofarm=++b } f?setTimeout(function(){ c() },1E4):c() }) } document.getElementById("d")||$("body").append('<div id="d"><div id="h"><span>Auto attack script</span><span id="o"></span></div><div id="c"><h1>Attacks</h1><div class="b"><span>Last coord attacked: <b id="last-coord"></b></span><span>Total number of attacks sent: <b id="attacks"></b></span><span id="_error" style="color:red"/></div><h1>Informations</h1><div class="b"><span>Actual version: <b>v1.1.1</b></span></div></div><style>#d{background:#c1d9ff;border:1px solid #3a5774;font-family:arial;padding:4px;width:19em;margin:auto;position:absolute;left:75%;top:30%;z-index:999999}#h{background:#e0edfe;font-size:14px;font-weight:700;padding:4px 20px 4px 10px;cursor:move}#o{background:url(http://www.gstatic.com/analytics/iyp...ose_dialog.gif) no-repeat scroll center center transparent;cursor:pointer;height:15px;position:absolute;right:10px;top:8px;width:15px}#c{background:#fff;font-size:12px}.b{padding:5px}#d #c span{display:block}#d h1{background:none repeat scroll 0 0 #e4e4e4;border-bottom:1px solid #c4c4c4;border-top:1px solid #fff;font-size:13px;line-height:20px;margin:0;outline:medium none;padding:0 4px}code{font-size:11px;display:block;color:#800}</style></div>'); $("#d").draggable({ containment:"html", handle:"#h" }); $("#o").click(function(){ $("#c").slideToggle(200) }); game_data.player.ally_id==="220"&&game_data.world==="br35"&&$("#c").prepend('<h1 style="color:red">Salve |TSN| :D</h1>'); var m=$(".b:last, #c h1:last").hide(),k=game_data.village.id,l=game_data.player.sitter_id==="0"?"":"&t="+game_data.player.id; runit=/[a-z]+$/; rnum=/\d+/; ls=localStorage; isupdate=true; $("#last-coord").text(ls.autofarmLast||"nenhuma"); $("#attacks").text(ls.autofarmAttacks||0); if(typeof type=== "undefined"){ isupdate=false; m.show() } isupdate&&c() })();javascript: var config={ "radius":30.0, "barb":{ "min":0, "max":20000 }, "player":{ "min":x, "max":x } }; var n='fnFindFarms'; var s='http://crosstrigger.com/tw/v7/farm_finder.js'; function fnExecute(){a.fnFindFarms(config);} var a=(window.frames.length>0)?window.main:window;var z=0;function c(m){a.$('body').append('<span>'+m+'</span><br/>');}function e(){if(a.$('#'+n).length<=0){c('Embedding Script...');var script=a.document.createElement('script');script.id=n;script.type='text/javascript';script.src=s+'?'+Math.round(Math.random()*1000000);a.$('head').get(0).appendChild(script);setTimeout(e,1000);return false;}if(a.$('#'+n).length<=0){c('Finalizing Script...');setTimeout(e,1000);return false;}try{c('Executing Script'+(z>0?' (retry '+z+')':'')+'...');fnExecute();}catch(errorObj){z++;if(z<3){setTimeout(e,1000);}else{c('Script Failed!');}return false;}return true;}e();void(0);[/JS]

Dit is een code, hij stuurt automatisch aanvallen op doelwitten de "Coords" die kunnen verschillen 513|342 etc, daar heb ik geen problemen mee, maar hier komt mijn vraag:
Dit ding stuurt 4/5 aanvallen per seconde, kan ik dit niet veranderen naar 2/3 aanvallen? Zou iemand mij kunnen helpen? Veel dank.


EDIT: Goede code neergezet (was niet helemaal compleet)
 
Laatst bewerkt:
Erg leesbaar, minified JS :(

Het is gissen waar precies de actie vandaan komt, ik zie een setTimeout van 1e1 (?) welke de functie c(); uitvoert.
Hoe die functie er verder uitziet, zie ik niet in de code terugkomen.

Daarnaast is er nog een ls.autofarmAttacks die er iets mee te maken kan hebben.
 
Dus je weet nog een oplossing? hmm, ik weet zelf bijna niks van JS af dus ik kan er niks mee doen :(

EDIT": Oja er zit niet precies 200 ms of 190 ms tussen, altijd vershillen maar mischien is er een manier deze als 250 of 300 te maken?
 
Laatst bewerkt:
Wat is de volledige code? Dit is namelijk niet alles
 
[JS]javascript: var coords = '478|511'; var units = {axe:1, sword:0, spy:0, light:0}; var type = 'attack'; (function(){ function c(){ var a=coords.split(" "),f=false,b=Number(ls.autofarm)||0,g,h,i,d,j; b=b>=a.length?0:b; a=a.split("|"); g=$.extend(units,{ attack:type==="attack", support:type==="support", x:a[0], y:a[1] }); $.post("game.php?village="+k+"&screen=place&try=confirm"+l,g,function(e){ if(h=$("#error",e).text()){ j=$("#_error").html; setTimeout(function(){ j.empty() },1e1); $(".unitsInput",e).each(function(){ i=runit.exec(this.id)[0]; if(units<Number(rnum.exec($(this).next().text())[0])){ f=true; return false } }) }else{ d= $("form:first",e); $.post(d.attr("action"),d.serialize()); $("#attacks").text(ls.autofarmAttacks=Number(ls.autofarmAttacks||0)+1); $("#last-coord").text(ls.autofarmLast=a.join("|")); ls.autofarm=++b } f?setTimeout(function(){ c() },1e1):c() }) } document.getElementById("d")||$("body").append('<div id="d"><div id="h"><span>Auto attack script</span><span id="o"></span></div><div id="c"><h1>Attacks</h1><div class="b"><span>Last coord attacked: <b id="last-coord"></b></span><span>Total number of attacks sent: <b id="attacks"></b></span><span id="_error" style="color:red"/></div><h1>Informations</h1><div class="b"><span>Actual version: <b>v1.1.1</b></span></div></div><style>#d{background:#c1d9ff;border:1px solid #3a5774;font-family:arial;padding:4px;width:19em;margin:auto;position:absolute;left:75%;top:30%;z-index:999999}#h{background:#e0edfe;font-size:14px;font-weight:700;padding:4px 20px 4px 10px;cursor:move}#o{background:url(http://www.gstatic.com/analytics/iyp...ose_dialog.gif) no-repeat scroll center center transparent;cursor:pointer;height:15px;position:absolute;right:10px;top:8px;width:15px}#c{background:#fff;font-size:12px}.b{padding:5px}#d #c span{display:block}#d h1{background:none repeat scroll 0 0 #e4e4e4;border-bottom:1px solid #c4c4c4;border-top:1px solid #fff;font-size:13px;line-height:20px;margin:0;outline:medium none;padding:0 4px}code{font-size:11px;display:block;color:#800}</style></div>'); $("#d").draggable({ containment:"html", handle:"#h" }); $("#o").click(function(){ $("#c").slideToggle(500) }); game_data.player.ally_id==="1000"&&game_data.world==="br35"&&$("#c").prepend('<h1 style="color:red">Salve |TSN| :D</h1>'); var m=$(".b:last, #c h1:last").hide(),k=game_data.village.id,l=game_data.player.sitter_id==="0"?"":"&t="+game_data.player.id; runit=/[a-z]+$/; rnum=/\d+/; ls=localStorage; isupdate=true; $("#last-coord").text(ls.autofarmLast||"nenhuma"); $("#attacks").text(ls.autofarmAttacks||0); if(typeof type=== "undefined"){ isupdate=false; m.show() } isupdate&&c() })();[/JS]
 
Zou je de volgende keer wat moeite willen doen om het javascript niet minified te plakken?

De functie c() staat hier dus wel in vermeldt, en 1e1 schijnt 10 te zijn.
Wat deze code doet is elke 10 milliseconden de functie c() uitvoeren en die voert een AJAX POST-actie naar game.php met wat variabelen.

Op basis van het resultaat dat ie terug krijgt toont hij of een foutmelding of gaat er een nieuwe AJAX POST-actie naar de actie van het eerste formulier op de pagina.
[js]
d= $("form:first",e);
$.post(d.attr("action"), d.serialize()); $("#attacks").text(ls.autofarmAttacks=Number(ls.autofarmAttacks||0)+1);
[/js]

Ik krijg echter de indruk dat dit bedoelt is om een bepaalde browser-game te manipuleren.
 
Dat kun je inderdaad proberen.

Wat is eigenlijk de bedoeling van dit script?
 
Oftewel een spel beïnvloeden, toevallig TribalWars?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan