Vraag: Hulp Met Canon Pixma Mp 150

Status
Niet open voor verdere reacties.

smurfie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2007
Berichten
3
Goedenavond leden,

Mijn probleem is:
Ik heb canon pixma mp 150 deze printer/kopieerapparaat en scanner dus 3 in 1 heb ik al een jaar of 2. Er was nogal een groot probleem met mijn systeem en nu het in orde is en alles is gemaakt mis ik iets in de hardware en dat is wanneer ik wil afdrukken lees ik "microsoft office document image writer" terwijl ik voorheen altijd de hierboven genoemde printer las. Nu ben ik mijn cd-rom kwijt en ik heb geen idee hoe ik dit nu kan maken. Kopen van een cd-rom is al hartstikke prijzig..en daarvoor heb ik jullie hulp nodig.
Ik weet niet of je dat ergens van kan downloaden mocht het zijn dat je het kan downloaden. Zou je het dan in stappen voor mij kunnen beschrijven omdat ik geen idee heb hoe ik het moet doen.
Ik ben jullie echt zeer dankbaar omdat ik nu ten einde raad ben en hoop dat jullie mij hiermee verder kunnen helpen.

Alvast bedankt.

Fijne avond.
 
Je kunt de drivers en software toch gewoon downloaden?

http://software.canon-europe.com/products/0010247.asp

Eerst je besturingssysteem en taal selecteren,
Dan eerst de driver downloaden en installeren. (nummer 3 in het lijstje bij Canon)
Let op: de printer pas aan zetten, als daarom tijdens het installatieproces van de driver om wordt gevraagd.
Tenslotte de MP Navigator (4 op het lijstje) downloaden en installeren.
 
Laatst bewerkt:
Dag Ommeren,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb precies jou instructies gevolgd, helaas lukt het niet en ik heb ook geen idee hoe dat komt. Ik krijg als waarschuwing "wilt u dit uitvoeren of opslaan".
Naam: m590mux.exe. dan is het bezig en krijg als resultaat. Kan de uitgever niet bevestigen vervolgens weet u zeker dat u dit wilt uitvoeren. Dan klik ik op uitvoeren en krijg
Winzip Self-Extract: klik op de unzip to folder: dan doe ik iets..en nog steeds geen resultaat.
Ik hoop dat er een andere mogelijkheid is die ik kan doen. Ik hoor het graag.

Alvast bedankt.
 
Goeiemiddag leden,

Ik heb geen juiste antwoord op mijn vraag gekregen.
Ik vraag u nogmaals: zijn er andere mogelijkheden of weet iemand hoe ik het anders moet aanpakken. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt.

Smurfie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan