Vraag i.v.m. FTP Server

• Onderwerp starter Onderwerp starter BEAT
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BEAT

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2001
Ik wil 'lid'' worden van een FTP Server kan dat met als provider UPC/CHELLO?
En hoe werkt het?

Ja dat kan, maar om nu uit te leggen hoe je dat opbouwd is nogal een klus. Ik zou zeggen, serv-u is een makkelijk programma, google daar eens op, geheid dat je daar heel veel info over vind. En vergeet niet, dat als je achter een router zit, je de juiste porten open, maar ook dat is op google te vinden. Kom je er niet uit, pingel dan maar weer aan de bel :)

Laatst bewerkt:
Ja dat kan, maar om nu uit te leggen hoe je dat opbouwd is nogal een klus. Ik zou zeggen, serv-u is een makkelijk programma, google daar eens op, geheid dat je daar heel veel info over vind. En vergeet niet, dat als je achter een router zit, je de juiste porten open, maar ook dat is op google te vinden. Kom je er niet uit, pingel dan maar weer aan de bel :)

Ik zal eens kijken op google.
Ik bedoel niet hoe het werkt,maar hoe je 'lid' kan worden.
Nee ik werk niet met een router.

Hoi,

"Lid worden" klinkt als "iets downloaden van". Wil je een FTP-server opzetten zodat anderen van jou kunnen downloaden of wil jij iets downloaden van een FTP-server?

Gr

Hoi,

"Lid worden" klinkt als "iets downloaden van". Wil je een FTP-server opzetten zodat anderen van jou kunnen downloaden of wil jij iets downloaden van een FTP-server?

Gr

Ik wil zelf downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan