vraag ivm module's

Status
Niet open voor verdere reacties.

yaryd

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Hallo iedereen,

Hoe ver kan en mag je eigenlijk gaan met het opsplitsen van uw Programma?

Nu zitten alle verschillende tekeningen in een aparte module, mag ik die module's dan nog eens opsplitsen in aparte delen?

Mvg,

Yaryd

Wees verstandig: gebruik zo min mogelijk modules. Wat zou het voordeel zijn van veel modules ?

Laatst bewerkt:
ja,dank,

maar daarstraks gaf hij terug een error van "Procedure to long". dusja, Ik denk dat ik het maar zo kan oplossen.

misschien ligt het ook aan mij programeer stijl, en om dat veranderen. kbedoel maar, we zitten nu op de helft van de stage. en kmoet nog een heel stuk doen. dus om alles nu te veranderen.

grtn

yaryd

Wees verstandig: gebruik zo min mogleijk modules. Wat zou het voordeel zijn van veekl modules ?

Dit is de eerste keer dat ik deze uitspraak hoor. Mag ik vragen waarop je dat baseerd?
Ik ben het namelijk niet met je eens omdat module erg handig zijn met onderhoud en eventuele fouten uithalen (liever 1 keer in een module dan op 10 verschillende plaatsen in je programma). Een belangrijk punt om rekening mee te houden zijn je variabelen maar als je gestructureerd werkt is dat ook geen probleem.
Kortom, ik hoor graag je onderbouwing.

Ik ben het namelijk niet met je eens omdat module erg handig zijn met onderhoud en eventuele fouten uithalen (liever 1 keer in een module dan op 10 verschillende plaatsen in je programma).
Mij lijkt dat deze bewering de reduktie van het aantal modules bepleit, zoals ook ik deed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan