Vraag ivm Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kimtjuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2005
Hey menseuh...

Kheb een vraagje ivm het programmaatje Nero...
Wat kan je daar zoal mee doen?
Kzou graag een eigen naam geven aan men liedjes voor op men mp3, kan dit met die programma?
Een vriendin van me had 'Musicmatch' aangeraden, maar dit lukt blijkbaar niet :( . Je moet iets kunnen converteren van mp3 naar mp3.

Is het dus mogelijk om met Nero een eigen naam aan liedjes te geven?

Bedankt
Kimtjuh :)

Beste Kimtjuh,

Kheb een vraagje ivm het programmaatje Nero...
Wat kan je daar zoal mee doen?

kijken even hier naar http://www.nero.com/en/index.html

je kan mp3 files toevoegen aan Nero en die converteert ze automatich als audio, die je b.v. in je auto, stereo toren kan afspelen,
maar ook mp3/audio naar mp3,,,,

maar begrijp je vraag niet zo goed, wat bedoel je met

Kzou graag een eigen naam geven aan men liedjes voor op men mp3

wens je veel succes, ik hoor het wel....

and just be,,,,

SickWithIt

Awel...

Als je liedjes download en op jen mp3 zet dan wordt er automatisch een naam aan gegeven é...
vb.: Stel dak nu Sick And Tired download van Anastacia é, dan krijg je bijvoorbeeld op jen mp3 te zien: Sick And Tired - Anastacia - Anastacia - 3. Maar ik zou die liedjes een eigen naam willen geven zodat dit wat overzichtelijker is:
vb.: 01 Zornik - Scared Of Yourself
02 Anastacia - Sick And Tired
...
Stel daj nu gewoon die liedjes van naam verandert dan krijg je dit nie op jen mp3-schermpje te zien :( .
Je kan dit wel bereiken met een of ander programma en kvraag mij af of je dit kan doen met Nero...? (iets te maken met converteren)

Groetjes
Kimtjuh

Beste Kimtjuh,

Als je er nog bent, na zo'n lange tijd,

klik met je rechtermuisklik op je mp3 file (bestand)
en kies vervolgens eigenschappen,
kies voor de tab
Samenvatting
Bij Titel voer je eerst de naam van de artiest(e) en vervolgens de track (nummer)
b.v. Akon (Mr Lonely) of Akon - Mr Lonley

de rest zoals onderwerp, auteur, categorie, trefwoorden, en opmerkingen haal je helemaal leeg,

vervolgens kies de tab geavanceerd en daar haal je ook alles weg, vervolgens kies je voor de optie
Toepassen en klik dan op de tab Eenvoudig en dan kom je weer in de Eenvoudige menu terug, kies daar nogmaals voor Toepassen en vervolgens op OK en zo kan je, je als je MP3 files veranderen naar de naam/track van jouw keuze,

wens je veel succes,

Ik hoor/zie het wel als je het gelukt is....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan