Vraag ivm videokaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter NVDC
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

NVDC

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 feb 2007
Hallo,

Ik had hier al enkele berichten gelezen van mensen die na het formatteren van pc enkele drivers kwijt waren. Ik zit ook met dit probleem, ik heb slechts 16 kleuren, ik ging eerst drivers afhalen (dell.be) voor mijn beeldscherm maar blijkbaar ligt het aan de videokaart. Nu.. om te weten welke driver ik moet afhalen (er staan er nogal redelijk veel) moet ik weten welke videokaart ik heb, en dat weet ik dus niet.. ik heb er net eentje met de naam "intell..." afgehaald maar weet nog niet of dit zal lukken.

Kan er mij anders iemand vertellen hoe ik kan weten welke videokaart ik heb?

Alvast bedankt

Nee, heb deze pc tweedehands gekocht in computerwinkel.. heb er jammer genoeg niets bijgekregen.. zal eens ff proberen met die everest, ken er wel niet veel van..

Bedankt!

Kan dat zijn dat mijn videokaart Intel 82815 Chipset - integrated i752 Graphics is? De enige driver die ik zie op de site van dell die er een beetje mee overeenkomt is "intel 815 series..." Heb deze gedownload zal nu eens zien wat het geeft.

Hartelijk dank Marcel! Het is gelukt! Moet nu gewoon nog ff driver vinden voor het geluid, maar dat lukt wel op mn eentje, is nu niet precies het meest dringende..

Geluid op dezelfde manier,kijken met Everest wat je nodig hebt en even opzoek gaan met Google....................mocht het niet lukken helpen wij wel weer:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan