Vraag mbt aanschaf nieuwe comp

Status
Niet open voor verdere reacties.
De videokaart is natuurlijk wel zwakker, maar zal zeker voldoen.

Het verschil tussen een HD4870 en een HD4890 is veel kleiner dan het verschil tussen de HD4870 en de videokaarten in de pc's waar je het draadje mee begon.

Hahaha, ja het blijkt maar dat je door zelf iets samen te stellen vele malen goedkoper uit kan zijn. Maar ik vertrouw helemaal op je kennis en ga dan toch voor de ietwat duurdere kaart denk ik zomaar. Vind het super dat je me zo hebt geholpen.

Veel succes. En gewoon vragen als je nog wel vragen hebt.
:)

edit:
Nog even over de videokaart.
http://www.tomshardware.co.uk/chart...tml?prod[2478]=on&prod[2480]=on&prod[2457]=on

Een test tussen de HD4890 en HD4870 en daarbij heb ik een HD4670 geplaatst. De HD4670 is nog een stukkie beter dan de videokaart in de kant en klare systemen. Zelfs zonder dat de getallen je iets zeggen kan je zien wat ik in mijn vorige post bedoelde!
(ik plaats deze link ook voor de mensen die toevallig mijn vorige post lazen en niet helemaal begrepen wat ik bedoelde)

Laatst bewerkt:
Haha ik heb nog wel een vraag ja. Zit er bij de processor ook al een koeler voor de processor bij? Is het handig om die anders mee te bestellen?
Ja ik heb net de youtube filmpjes over het bouwen van een computer bekeken ;).

Edit: En wow! @ de verschillen. Zoveel verschil.. geloof je toch bijna niet. Stelletje oplichters als je er over nadenkt.

Laatst bewerkt:
Die zit erbij. Gewoon de standaard koeler, maar die is van de phenom II goed genoeg.

Edit: En wow! @ de verschillen. Zoveel verschil.. geloof je toch bijna niet. Stelletje oplichters als je er over nadenkt.
Vergeet niet dat we windows eruit hebben gegooid. Dat scheelt veel geld.
Dan nog ben je met een eigen config beter uit, maar het scheelt dan alleen veel minder.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan