vraag mbt accounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

hfoppen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
Beste mensen,
ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Ik heb een emailadres..pop3 etc..@foppen.nu

nu heb ik een domein (fgontwerp) geregistreerd waarbij de mailtjes worden doorgestuurd. op zich geen probleem.

Wanneer ik nu een mail wil terugsturen naar die persoon kan ik geen gebruik maken van @fgontwerp omdat dit geen pop-box is. dit moet dus met mijn @foppen worden beantwoord.

het probleem is echter dat het antwoordadres dan niet klopt. dit staan op mijn @foppen. ook de naam klopt dan niet

wie o wie weet hiervoor een goede oplossing!? het is denk ik wel vaag omschreven, maar dat hoor ik dan wel!

grtz
Herbert

Je moet het account toevoegen aan je mailprogramma dna kan het anders niet. Als jij mij een mailtje stuurt kan ik hem ook niet zomaar uit naam van helpmij terugsturen.
Je mailprogramma moet weten dat jij de beheerder van dat account bent anders staatie het niet toe

Volgens mij zoek je de 'reply to:' functie. Daar kun je een willekeurig adres instellen.

Die zit in mijn Outlook onder het knopje Options als ik een nieuw mailtje maak.

Zul je vast wel ergens standaard kunnen instellen maar dat weet ik zo even snel niet.

ik ben wel beheerder, maar zoals al gezegd heb ik geen pop3. Ik heb dus een forward-adres.

De reply-to functie ken ik wel, maar ik heb geen zin om steeds die naam/adres te gaan aanpassen.

Wat zijn de mogelijkheden van een eigen mailservertje? ik kan nl. in het beheerscherm van ons domein wel een ander adres geven voor de mail. Kan ik het dan wel zo instellen als wij willen?

groeten
Herbert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan