Vraag mbt tot importeren van data uit andere bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

basvankrimpen

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2013
Goedemiddag,

Ik heb een vraag mbt het importeren van gegevens vanuit een ander document. Wij krijgen vanuit de klant elke week een nieuw document met een actieplanning. Zij willen deze planning nog weleens veranderen en dat maakt het voor ons ook weer lastig. Met behulp van een zoekfunctie (index) kan ik deze gegevens dan importeren en dat werkt prima. Alleen hebben we steeds meer verschillende tabbladen en documentnamen waaruit gezocht wordt. Kan dit makkelijker? Ik heb geprobeerd om de naam van het document in de formule te laten verwijzen naar een cel, maar dat werkt niet. Is er een andere oplossing door middel van een macro die ik zou kunnen toevoegen? IVM vertrouwelijkheid gegevens kan ik niet alles online zetten, maar hoop dat het voorbeeld een indicatie geeft. Bij meer benodigde informatie hoor ik dat graag.

Bekijk bijlage Voorbeeld.xlsx

Laatst bewerkt:
Bas,

De reden waarom je geen reacties krijgt op bovenstaande vraag is omdat je ons geen basis geeft waarop we een antwoord kunnen formuleren.
- Je hebt het over het importeren van bestanden zonder dat je ons verteld hoe deze bestanden er uit zien.
- Je verteld ons ook niet welke gegevens je uit de bestanden wil halen en hoe je deze wil verwerken in het Excelbestand.
- Verder heb je het over verschillende tabbladen en documentnamen zonder te vertellen waar dit nu weer over gaat.
- Tenslotte beschrijf je een VBA programma zonder deze mee te sturen in het voorbeeld, waardoor we ook uit het programma niets kunnen afleiden.
Als je een antwoord wil hebben zul je eerst een vraag moeten stellen.

Veel Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan