vraag naar "download office" bij openen bestand vanuit verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

rafke45

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jan 2014
Beste leden,

Ik heb een probleem met mijn word-bestanden die ik heb moeten verplaatsen van de ene computer naar een andere. De icoontjes zijn niet de vertrouwde icoontjes van een word-document.
Het is een rood rechthoekig kadertje. Je vindt dat icoontje ook terug op de website van microsoft.
Ik heb een schermafdruk maar ik kan hem niet uploaden omdat het bestand te groot is.
Telkens wanneer ik vanuit verkenner een bestand wil openen, krijg ik de vraag om office te downloaden. Office Word is geïnstalleerd want ik kan documenten maken.

Hoe kan ik dat probleem oplossen?

mvg,
rafke45

Maak dan eens een schermafdruk en plak 'm in Paint, sla 'm op als .bmp of .jpg en plaats 'm hier.

Goedeavond Rafke,

Het oranje icoontje (is niet rood) staat voor de Office Cloud versie, dit is een on demand service, waarschijnlijk is het ergens misgegaan.

Afhankelijk van je systeemversie kun je dit vrij simple oplossen. Als je Windows 8 of 7 hebt, kun je Start openen en zoeken op Standaard Programmas, vervolgens kiezen voor Standaard Programma's Instellen en dan Word zoeken in de lijst, aankliken en kiezen Stel word in als standard programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan