Vraag of RAM!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal maar ook maar mij ervaring moet door geven. Ik heb dit ook wel eens gehad. Met een externe video kaart dus geen shared memory.
Ik had toen 6GB in gebouwd met een x64 bit besturingssysteem en werd ook netjes aangeven met (3.00GB) beschikbaar. Mij oorzaak was dat de geheugen toch niet goed zat. Dus beste was je kan doen is met 2 stickies opstarten en dan kijken wat hij aangeeft in systeem eigenschappen. En op die manier kijken wat er veranderd word.

En uiteraard 32 bit kan maar 3.2GB aanspreken

Hoi Ricardo1588,

Denk dat dit hier niet het geval is aangezien de bios wel de 4 gig ziet.

Neem dan niet....

Maar nu komt het over dat als je een 32b versie zou hebben dat bios ook maar 3.2gb zou kunnen zien.Verder horen we nog steeds niets over de videokaart en evt toegeweze geheugen daaraan?.

Hoi Frankwannet ,

Het lijkt of we langs elkaar heen schrijven , ik doelde op dat bij Ricardo1588 het geheugen er niet goed in zat

Hoi,

Niet als een reepje niet goed zou zitten

Dat zou je ook denken, dacht ik ook. Kan zijn dat het puur toeval was geweest *wou ook dat ik een screenshot had* maar jammer genoeg niet. In iedergeval had ik het opgelost om een voor een de ram modules door te laten start naar windows en dan de volgende te plaatsen. :o

Maar het belangerijkste en bekenste is
.Verder horen we nog steeds niets over de videokaart en evt toegeweze geheugen daaraan?.

Ff 1 mogelijk iets tussendoor van me:Heb je al in bios gekeken of je een functie hebt "Memory Remap"?.

Probleem opgelost!

64-Bit systeem geinstalleerd en loopt als een zonnetje.

En de 4GB RAM wordt ook helemaal gebruikt!

Bedankt voor het mee denken!

YEAH! YEAH!

Goedemorgen,

Fijn om te lezen dat het de oplossing was succes verder:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan