vraag omtrent mobiele telefoon / provider

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janto20

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2011
Hoi, ik heb ff een vraag aan jullie, Mijn samsung galaxy s is afgelopen weekend aan zijn eind gekomen door waterschade :(, Nou zit ik met de vraag wat zal ik doen?, repareren is denk ik heel duur dus ken beter wachten tot ik een nieuwe telefoon kan kopen, probleem is echter.. vroeger zou je dan wachten tot je abbo afloopt en dan een nieuwe kopen en evt bijbetalen.. maar ik heb als provider kpn.. en die gaan net zoals hi en telfort.. in augustus beginnen met introduceren nieuwe abbo`s..waaronder het bekende toestellease... nou is dat echter geen probleem.. probleem wat ik wel heb is dat de maandkosten flink omhoog gaan, als ik bij hi kijk dan kost een apple iphone 4s bijv 52 euro per maand...en dat kosten bijna alle smartphones daar..?? of ik kan het beste een toestel kopen ( los) en dan simonly,.....of met abbo.. maar dan zit je aan die hoge kosten per maand...

Ik persoonlijk zou gaan voor een losse smartphone met een sim-only abonnement, dit heb ik zelf ook.

ok.. is wel ff duur maar je bent tenslotte wel goedkoper uit dan als je abbo pakt met smartphone... en wat ik erover lees.... nee dank je wel.. dat ze op alle tijden op de phone kunnen kijken etc...daar hou ik al helemaal niet van..maar twijfel wel of ik weer een samsung koop.. aangezien mijne echt traag was.. heb nog een vraagje, weten jullie ook of kpn of het business center.. ook losse telefoons verkoopt?, want dan blijf ik gewoon bij kpn en koop binnenkort een losse telefoon met simonly abbo van hun..veel goedkoper ook

Kijk even op studentmobiel.nl

Daar kun je een toestel uitzoeken, waarna je het goedkoopste abonnement erbij kunt zoeken...

ok.. thanks :), maar wat vinden jullie van dat nieuwe toestelease ding? wat kpn nu binnenkort ook heeft...??want heb geen zin om 50 eur per maand te betalen voor een telefoon

yup, het enige nadeel is dat ik niet een telefoon wil opsturen als er iets aan is.. breng hem liever zelf weg naar een winkel waar ik hem gekocht heb.

tjah.. servicepunten genoeg hoor..

misschien moet je voor jezelf even goed afstemmen wat je belangrijk en daar dan verder naar kijken..

voor niets gaat in elk geval de zon op.

Reken de abonnementen even uit als totaalprijs en kijk dan nog even verder...

tjah.. servicepunten genoeg hoor..

misschien moet je voor jezelf even goed afstemmen wat je belangrijk en daar dan verder naar kijken..

voor niets gaat in elk geval de zon op.

Reken de abonnementen even uit als totaalprijs en kijk dan nog even verder...

ok.. dus als je een toestel online koopt ken je hem gewoon ergens inleveren voor reparatie? dus niet opsturen?, dus stel ik koop een toestel en er is wat aan kan ik die gewoon naar kpn buss center brengen? zal zo ff abbos gaan rekenen etc...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan