Vraag omtrent Website "Wetransfer.com"

Robert58

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2015
Beste mensen,

Ik heb in het verleden regelmatig gebruik gemaakt van de site "Wetransfer.com". Voor zover ik altijd ervoer, konden bestanden tot een bepaalde grootte via deze site gratis worden verzonden naar het e-mailadres van wie dan ook; de ontvanger kom het betrokken bestand na het ontvangen van een Wetransfer-link, het bestand gewoon vanaf de site downloaden en binnenhalen.

Gisteren wilde ik weer eens gebruik maken van de site, maar het lijkt volkomen veranderd (zie afbeelding). Ik zie nergens meer een vakje waarin ik het e-mailadres van de ontvanger kan opgeven. Rechtsonder in het linkervak, is een vakje met drie puntjes zichtbaar. Als ik daarop klik, dan verschijnt het rechtervak met o.a. betaalinformatie (??). En nog steeds zie ik nergens een vakje waarin ik het e-mailadres van de ontvanger kan opgeven.

Zijn er mensen onder jullie, die misschien bekend zijn met "Wetransfer.com" en mij misschien kunnen vertellen wat ik hier mis of wat er anders is geworden? Hoe anders zou ik nu te werk moeten gaan om een bestand (toch nog gratis?) naar iemand via "Wetransfer .com" te kunnen toezenden?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

B.v.d.

Cheers!

Robert.

Bijlagen

• Wetransfer.com.png
    Wetransfer.com.png
    499 KB · Weergaven: 16
1762117973367.png
Hier niks mis mee.
Ik zou een nieuwe bijlage plaatsen ivm je emailadres die in beeld komt. Dat is niet gewenst.

Hier ook geen probleem:
1762119545569.png

Ik denk dat je niet op de juiste site zit.

Bekijk bijlage 387107

Hallo, gelet op de printscreen die je geplaatst hebt, denk ik dat je gelijk hebt. Maar kan je mij ook de link sturen van n
Ik denk dat je niet op de juiste site zit.

Bekijk bijlage 387107

Gelet op de printscreen die je mij hebt gestuurd, lijkt dat er inderdaad op. De URL hierboven brengt mij echter op dezelfde site waarover ik dit berichtje stuurde. Kan je mij s.v.p. de link sturen van de site waarnaar jij hebt verwezen? B.v.d.
Bericht automatisch samengevoegd:

Vink "stuur een email" aan, staat nu op "link maken"Bekijk bijlage 387108
Dank je wel. Ik heb inderdaad even gekeken en ik moet blijkbaar als éérste actie "stuur een e-mail" aanvinken. Dan krijg ik wél de mogelijkheid om een e-mailadres van de ontvanger in te vullen. 🤷‍♂️
Bericht automatisch samengevoegd:

Bekijk bijlage 387113
Hier niks mis mee.
Ik zou een nieuwe bijlage plaatsen ivm je emailadres die in beeld komt. Dat is niet gewenst.
Je hebt gelijk. Had ik op moeten letten. Beetje dom... 🥴

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan