Som is het zo eenvoudig maar dan lukt het niet op de een of andere manier, of het denken gaat met dit weer moeilijker.
Ik loop tegen het volgende aan.
Voor een project heb ik het volgende. Een " scorelijst" en een uitrekenblad.
In de score lijst komen antwoorden te staan op een vaste plek waarop alleen een ja of een nee geantwoord kan worden of niets natuurlijk.
In het uitrekenblad heb ik b.v. 3 tabbladen
Rekenblad voor het berekenen
Tabblad A1
Tabblad B1
De scorelijst word tussen tabblad A1 en B1 Geplaatst en dan wil ik weten;
Als ik in het rekenblad sta in cel F7 hoe vaak komt ja voor tussen tabblad A1 en B1 in cel F7) Antwoord Nee of leeg is niet belangrijk.
Dit wil niet lukken met aantal.als ('1A:1B'!;" Ja" )
( even als toelichting tabblad A1 en B1 zijn qua opzet het zelfde als de scorelijst maar dan leeg, en deze uitleg is kort gehouden want het gaat hier om 30 of meer scorelijsten met 220 vragen.)
Heeft iemand een tip met dit warme weer.
Ron
Ik loop tegen het volgende aan.
Voor een project heb ik het volgende. Een " scorelijst" en een uitrekenblad.
In de score lijst komen antwoorden te staan op een vaste plek waarop alleen een ja of een nee geantwoord kan worden of niets natuurlijk.
In het uitrekenblad heb ik b.v. 3 tabbladen
Rekenblad voor het berekenen
Tabblad A1
Tabblad B1
De scorelijst word tussen tabblad A1 en B1 Geplaatst en dan wil ik weten;
Als ik in het rekenblad sta in cel F7 hoe vaak komt ja voor tussen tabblad A1 en B1 in cel F7) Antwoord Nee of leeg is niet belangrijk.
Dit wil niet lukken met aantal.als ('1A:1B'!;" Ja" )
( even als toelichting tabblad A1 en B1 zijn qua opzet het zelfde als de scorelijst maar dan leeg, en deze uitleg is kort gehouden want het gaat hier om 30 of meer scorelijsten met 220 vragen.)
Heeft iemand een tip met dit warme weer.
Ron
Laatst bewerkt: