vraag over bestand verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
261
Als ik ga naar STart-VErkennen,Mijn documenten,Limwire,Saved dan zie ik rechts in beeld diverse bestanden (video's staan waarvan ik er een wil verwijderen.Als ik op die klik met rechts en dan klik op VErwijderen dan zie ik de tekst : Kan ....... niet verwijderen.Het is door iemand anders in gebruik.Sluit alle programma's die het bestand mogelijk in gebruik hebben en probeer het opnieuw.OK.
IK ben de enigste die op dat moment achter de pc zit dus kan het niet door iemand anders in gebruik zijn en ook draaien er op het moment dat ik het wil verwijderen geen andere programma's op mijn pc.WIe kan mij vertellen hoe ik dat bestand wel kan verwijderen?Graag een stap voor stap uitleg.Vriendelijk groet TUnica/Sjaak
 
Start de computer eens opnieuw op, en probeer het opnieuw. Vaak verhelpt dit het probleem al ;)
 
Als je geen unlocker wilt gebruiken kan je het ook in de velige modus proberen.

XP heeft vaak last met verwijderen van avi-bestanden
 
bestand verwijderen

Als je geen unlocker wilt gebruiken kan je het ook in de velige modus proberen.

XP heeft vaak last met verwijderen van avi-bestanden

BEste WIm1960,
BEdankt voor uw uitleg op mijn vraag.IK heb geen idee wat u bedoeld met unlocker en weet ook niet wat dat is.WIlt u mij het uitleggen? Sorry hoor.GRoet tunica/Sjaak
 
BEdankt voor uw uitleg op mijn vraag.IK heb geen idee wat u bedoeld met unlocker en weet ook niet wat dat is.WIlt u mij het uitleggen? Sorry hoor.GRoet tunica/Sjaak

Unlocker kan het proces achterhalen en stoppen die het bestand blokkeerd.
Hij kan desgewenst ook het bestand gelijk voor je deleten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan