vraag over bitcomet

Status
Niet open voor verdere reacties.

keestramper

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2005
Ik ben een film aan het downloaden met bitcomet van 700,81 MB dit gaat goed op de laatste 3 MB na. Die kan hij schijnbaar niet downloaden. Hij zit al op 99,9% Leuk als hij dan nog stopt. Ik probeer het al een week maar ik kan de rest niet te pakken krijgen. Is dit normaal? Het kan zijn dat hij ineens geen aanbieders meer heeft, maar de rest heeft hij wel binnengehaald. Ik heb dit al meer keren meegemaakt. Toen heeft hij later toch de rest nog gepakt. Dus ik wacht nog af.

die download is nooit klaar met downloaden ... dat is wel vkr, door de seeder express gedaan :thumb:

die download is nooit klaar met downloaden ... dat is wel vkr, door de seeder express gedaan :

Mijn is waarom die download van die film nooit zover komt.???

Als je normaal een film download via paysever rond is dat rond vier GB.

Laatst bewerkt:
Kijk als je een torrent ophaalt, let dan op wat de "health" van die torrent is. Al de torrent-sites geven dat aan. Let op veel seeders met zeer veel downloaders (die dus meteen uploaders zijn). Als er maar één seeder is, zul je het bestand dat bij die torrent hoort, nooit compleet krijgen. M.a.w. zorg dat je in een grote zwerm terechtkomt.

vragen over bitcomt

J ik weet jet je moet letten op seeds en zo, maar soms staat er maar ééntje en dan klik je er toch maar op. En soms dan zijn er voldoende seeds en dan ga je downloaden en dan blijft hij hanngen op 99,9%. Maar de meesten downloaden wel goed. Ik download ook via nieuwsgroepen, maar ik zit daar aan mijn limiet van de maand. Als ik er een payserver bij neem dan kan ik nog wel via nieuwsgroepen blijven downloaden he?

Ik zit er toch aan te denken ééntje van €7,50 per maand of zo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan