Vraag over Clonecd

Status
Niet open voor verdere reacties.

FZR-racer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 sep 2006
Ik heb laatst CloneCD op mijn pc geinstalleerd.

Nu wil ik een bepaald bestand (met safedisc 3) als data cd branden maar ik krijg de optie die ik nodig heb niet.
Ik heb op mijn pc een DVD en een CD brander zitten.

Het maakt niet uit welk ik van de twee selecteer voor de cd ik krijg alleen de optie DVD.
Via diverse sites heb ik gelezen dat hier ook muziek cd, data cd etc moet komen te staan?

Zit er een verschil tussen de versie die je gratis kan downloaden of kan kopen via slysoft.com of heb ik een instellingsfout?

Greetzz

Richard

Data vanaf je harde schijf op een CD/DVD branden gaat niet met CloneCD/DVD.
Je kan wel een image branden.
Je kan data beter met Nero branden bijvoorbeeld.

Het probleem is dat ik safedisc 3 nodig heb om de cd te kunnen laten werken.
Betreft een navi CD met safedisc 3 beveiliging.
Ik had een backup op mijn pc gemaakt maar ben mijn orgineel kwijt en wil een nieuwe branden.

En op de diverse fora las ik dat ik clone cd hiervoor zou kunnen gebruiken.

Greetzz

samenstellen safedisc copy beveiligde disk

Geachte gebruiker.

Om een cd met safedisc samen te stellen kunt u dat waarschijnlijk niet doen met een huis-tuin en keuken pc. Safedisc 3 is een kopiebeveiliging ontworpen door een bedrijf die er waarschijnlijk licentie kosten voor in rekeing brengt om het te mogen gebruiken. Het is waar dat clone-cd in veel gevallen deze cd gewoon direct (of gewoon via cd clonecd-image op de harde schijf kan kopieeren. Een safedisk 3 cd samenstellen zal voor u als particulier waarschijnlijk niet lukken, ook met nero niet. Ik ben bang dat ik u niet verder kan helpen.

Geachte gebruiker.

Om een cd met safedisc samen te stellen kunt u dat waarschijnlijk niet doen met een huis-tuin en keuken pc. Safedisc 3 is een kopiebeveiliging ontworpen door een bedrijf die er waarschijnlijk licentie kosten voor in rekeing brengt om het te mogen gebruiken. Het is waar dat clone-cd in veel gevallen deze cd gewoon direct (of gewoon via cd clonecd-image op de harde schijf kan kopieeren. Een safedisk 3 cd samenstellen zal voor u als particulier waarschijnlijk niet lukken, ook met nero niet. Ik ben bang dat ik u niet verder kan helpen.

Waar komt deze quote vandaan?:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan