Vraag over cod 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wesley12

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2008
Mijn broer heeft namelijk cod 4 en toen vroeg ik: Kan cod 4 ook op mijn computer maar dan met een andere cd-key? want heb er 1 van een vriend.

En hij zei moet je ff google.

Mijn vraag is kan cod 4 cd op 2 pc met verschillende cd-keys?:o
ik hoop het wel.

Alvast Bedankt:thumb:

Mijn broer heeft namelijk cod 4 en toen vroeg ik: Kan cod 4 ook op mijn computer maar dan met een andere cd-key? want heb er 1 van een vriend.

En hij zei moet je ff google.

Mijn vraag is kan cod 4 cd op 2 pc met verschillende cd-keys?:o
ik hoop het wel.

Alvast Bedankt:thumb:

Als je een legale versie hebt waarschijnlijk wel.

Het ligt er geheel aan wat je van plan bent.

De single player draait prima met een illegale key. Online kan NIET met een illegale key, wil je dat doen, zal je toch echt het spel gewoon moeten kopen.

Wij mogen je niet helpen met het vinden van een illegale key, daar zal je dus zelf naar op zoek moeten.

Mocht je nou het spel op twee pc's installeren met dezelfde key, dan kan er maar 1 van die pc's tegelijk online het spel spelen.

Het ligt er geheel aan wat je van plan bent.

De single player draait prima met een illegale key. Online kan NIET met een illegale key, wil je dat doen, zal je toch echt het spel gewoon moeten kopen.

Wij mogen je niet helpen met het vinden van een illegale key, daar zal je dus zelf naar op zoek moeten.

Mocht je nou het spel op twee pc's installeren met dezelfde key, dan kan er maar 1 van die pc's tegelijk online het spel spelen.

Je kan zoals ik al zei alleen online met een originele, dus gekochte, key. Met een illegale key of dubbele key kan je alleen offline spelen.

Ik een cd-key van een vriend gekregen en die speelde cod 4 ik vroeg of ik zijn cd-key mocht en het mocht wel ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan