vraag over config notebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remco112

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2004
wat is het verschil tussen de intel p4, de amd athlon 64 en de intel P M?

Welke raad je aan voor de notebook, veelvuldig wordt hij gebruikt voor video/fotobewerking en gamen.

Verder wik ik graag weten wat het verschil is tussen de NVIDIA GeForce 44 GO en de Ge Force FX Go ook is er de optie voor een intel 852 GM videokaart. Wie kan m ij het verschil en de voor-nadelen uitleggen?:thumb:

Centrino

Heb zelf een Centrino 1.4 (toshiba Satellite Pro) iets meer dan 4u met een batterij en standaard wifi waarvan ik dan ook max gebruik kan maken (wat heb je aan draadloos internet als je continue de stroomkabel moet insteken en vice versa) is zeer stil bij normaal gebruik.
Had hier laatst P3.0 Ghz (Medion) toen hij startte klonk het zoals een haardroger op stand 3 en na het opstarten als een haardroger op stand 1 en je zag de batterij zienderogen afnemen.
Ik zou dus zeker voor een Centrino gaan en als je in de 'goede' merken blijft Toshiba, HP, IBM denk ik geen probleem. Easy as ... zou ik zeker niet aanraden, wij gebruiken deze op het werk en er is maar 1 waar we nog geen problemen mee gehad hebben.(werk is trouwens overgestapt op HP)
Op het gebied van gamen weet ik niet zo goed (Patience werkt OK):D de snelheid (Mhz) van een Centrino zou je niet rechtstreeks kunnen vergelijken met gewone pentium.

Gamen met een laptop, het kan allemaal wel, maar let dan goed op de videokaart, de grootte van de harde schijf en je processor. Het is bij een laptop eigenlijk zo goed als niet meer aan te passen. Bij een desktop kan dat allemaal veel gemakkelijker. Wat is de reden dat je een laptop wilt gebruiken voor dit soort zaken.

heb hier een pentium centrino 1.6 met 512 ddr, IBM T41, draait gemakkelijk meer dan 4 uren zonder bijladen, prestaties zijn quasi dezelfde als men pc ( P4 2.8 )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan