Vraag over dataverkeer

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsdekorver

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2002
Hoi, ik heb even een raar vraagje, ik ben op het idee gekomen om toch voor de ervaring mee te doen met de hype en een ringtone site te maken. Ik weet het, er bestaan er al genoeg, maar het lijkt me gewoon ff leuk voor de ervaring. Nou kan dat via een site zoals bv. http://www.mobilemoney.biz
maar nou ben ik persoonlijk benieuwd, als iemand via een link naar hun database, maar toch wel wel mijn site, bv een plaatje download (of weet ik veel wat) gewoon iets wat van hun site op mijn site gepost word, onder wie zijn dataverkeer telt dat???
De vraag is mischien een beetje onduidelijk, maar stel, ik heb alleen een index.htm van 2kb met een script erin die een deel van de Bovengenoemde site laad, valt dat deel dan ook onder mijn dataverkeer?

Alvast bedankt,
Niels

Als je de site op een server draait die bij jou thuis staat; is het jouw upload dus ook jouw data.

Als ie op een webruimte van een webhost ergens anders staat dan gaat het ook van jouw dataverkeer af, dan zou je moeten kijken naar het maximale dataverkeer wat je in de maand mag hebben en je afvragen of je daaraan komt.

Groeten Bas

Bedankt, ja ik was ook al aan het kijken wat voor pakket ik nou zou moeten kiezen, maar bedankt voor je antwoord.

Je zou misschien aan de hand van je statistieken van je website kunnen bekijken wat voor een pakket je neemt. Dus met een programma wat je statistieken van je website bijhoudt kijken hoeveel up en download je hebt (het totaal is dan jouw dataverkeer). Ik kan je helaas nog geen betrouwbaar progje aangeven wat daar voor zorgt aangezien ik zelf NET ben begonnen met mijn webserver en het ontwerpen van een website. Ik ben overigens wel jaloers op die van jou want die ziet er erg mooi uit! :) :thumb:

Groeten,

Bas

EDIT: Na nog een keer goed doorlezen zie ik dat ie niet van jou is hahaha :o

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan