Vraag over de Nokia 5230

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xpload

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2008
Beste leden van Helpmij.nl,

Sinds enige gebruik ik de Nokia 5230 met abonnement. Wat mij echter nog niet duidelijk is, is hoe ik tijdens het bellen naar de klantenservice van een willekeurig bedrijf of instelling tijdens het keuzemenu mijn keuze kan ingeven. Vaak moet je dan eerst kiezen tussen de nummers 1 t/m 5, om te bepalen waarvoor je belt, maar ik ben er nog niet achter hoe ik dan een getal kan invoeren. Ik zie nergens een invoerscherm of een manier om deze op te roepen. Dit toestel werkt namelijk alleen met een virtueel toetsenbord, er zitten geen drukknoppen op zoals bij de oude mobieltjes.

Weet iemand van jullie hoe ik dit op kan lossen?

Bvd,
Xpload

Nadat je verbinding hebt gemaakt, ga je naar opties en vervolgens selecteer je 'dialer openen'....

Zie hier de nieuwe generatie forummers: oplossing wordt op een presenteerblaadje aangeboden, er wordt nog diverse keren ingelogd, maar blijkbaar vind men het niet de moeite om een slotje te vragen voor het topic of om nog even respons te geven....

Hey RooieFik,

Laat ik beginnen met je te bedanken voor je antwoord.

Toch vind ik het wat jammer dat je meteen aanneemt dat ik niet de moeite wil doen om te antwoorden. Ik sta automatisch hier ingelogd, waardoor bij het openen van FireFox automatisch deze pagina wordt geladen, samen met nog wat andere pagina's. Ik zie nu dat je een oplossing hebt aangedragen, maar ik ben nog niet in staat geweest om jouw oplossing te testen.

Graag de volgende keer niet meteen aannames maken over mensen die je niet kent.

Xpload

Ik zie nu dat je een oplossing hebt aangedragen, maar ik ben nog niet in staat geweest om jouw oplossing te testen.

Inmiddels zijn we bijna 3 weken verder, de oplossing is aangedragen en de moeite om een slotje voor dit topic aan te vragen, blijkt toch teveel !
Ik bedoel maar.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan