vraag over dreamweaver

Status
Niet open voor verdere reacties.

berehap

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2005
Ik heb net op een andere pc dreamweaver, nu heb ik hier een vraag over, ik gebruik dreamweaver mx2004

Op de ene pc kon ik altijd in het schermpje, ongeveer net zoals hieronder de kleuren instellen, en bij de links, aangeven of deze onderlijnt moet worden of niet.

Maar nu heb ik dreamweaver op een andere pc geinstalleerd, maar nu heb ik dat tabblad helemaal niet meer, wie kan mij vertellen waar ik dat nou in moet stellen, dat links niet onderlijnt moeten worden ??

scherm1.jpg

Klik eens rechts op de lege pagina en in popupmenu op "page properties"

ja dat heb ik gedaan, en dan krijg je het scherm wat in mijn 1e bericht stond

klik eens rechts in de lege pagina klik op nieuw css stijl
en speel daar wat mee dan kom je het door u bedoelde paneel tegen.

Vraag verplaatst naar "Dreamweaver"

nee eigenlijk niet, maar vorige keer kon ik dat gewoon instellen als ik rechtermuisknop > page properties > en dan een tabblad waar je de kleuren van de links enzo kon bepalen en of de link onderlijnt moest worden of niet.....

nee krijg ik precies hetzelfde, ik snap er helemaal niks meer van :(

Dan weet ik het ook niet.
Wel iets gevonden op deze site
http://www.tomax7.com/html/dreamweaver.htm
7. Page properties vs Table properties. I don't know why, but Dreamweaver decided that if you're within a table you can't see the Page Properties if you right click. One has to be outside of the table to see that option. So I spend time looking for a blank area to right click (or in the Menu Bar go to Modify/Page Properties). Why is the Page properties option gone when I'm in a table? Front Page displays both, table and page properties where ever I right click.

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan