vraag over een betaling van een online game

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerritzwolle

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2012
hallo

ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet maar miss dat iemand hier kan helpen .

ik speel een spel worldoftanks online game !
zoals zovele games kan je vrij spelen maar ook betaald spelen (meer mogelijkheden)

nu is het zo dat ik in middels zon 100 euro er aan uit heb gegeven.
wat is er gebeurd.

de 10e vond er een automatische afboekeing plaats , en dat is gelukt , maar mijn bank heeft het zelf na een week weer terug geboekt van hun rekening ,waarom dat weet ik ook niet .
nou toen kreeg ik dus een mail van die worldoftanks billing support , dat ik dat geld moet betalen aan hun .
dat heb ik toen dus gedaan dat is 6/7 dagen geleden .

maar ondertussen is mijn acount geblokkeerd vanwege charge issue ,met andere woorden zij hebben geen geld van mij ontvangen omdat mijn bank dat had terug gevorderd .
maar dat geld is nu dus al betaald zon 7 dagen geleden .

nu ben ik elke dag aan het mailen naar hun toe , maar ik krijg weinig tot geen antwoorden terug .
afgelopen donderdag was het dan zo ver , ik kreeg een mail van hun , met daarin het antwoord , we have to wait one more day (ja wat nog 1 dag ? ) geen idee wat zer er mee bedoelen .

nu is het al 4 dagen later en ik heb nog niks gehoord .

nu stond er ook in een vorige mail dat het 2 tot 5 dagen duurd voor dat het geld naar je account is gestuurd (in gold dus niet echt geld )
maar ik kan tot heden nog helemaal niks , nog steeds geblokkeerd .

weet iemand wat ik hier mee kan doen , want ik vind dit een beetje raar .

hier onder de mail die ze gestuurd hebben die donderdag

Dear Customer,
we will have to wait one more day.

Please don't create a new issue ticket. For further questions please reply to this email directly.

Bitte erstellen Sie keinen neuen Vorgang (Ticket) zu diesem Anliegen. Bei weiteren Fragen antworten Sie bitte direkt auf diese E-Mail.

Kind regards / Mit freundlichen Grüßen

Usersupport
Billingpartner GmbH

Ticket Details

--------------------------------------------------------------------------------
Ticket ID: RIY-614-92413
Department: General
Type: Issue
Status: Closed
Priority: Low

Support Center: http://usersupport.eupay.billingpartner.com/index.php?/default_import

Laatst bewerkt:
Er staat dat je de e-mail, indien je dat wilt rechtstreeks kun beantwoorden. Ze hebben nog één à twee nodig dagen om het 'gold' aan jouw account toe te voegen als ik het goed begrijp. Dus afwachten. Dat een bank geld terugboekt is natuurlijk niet handig.

Ticket ID: RIY-614-92413
Department: General
Type: Issue
Status: Closed
Priority: Low

Bestaat dat 'gold' uit een ticket of is het deze zaak? Want er staat dat deze afgehandeld is.

Laatst bewerkt:
re

hallo hulk

ja hij was afgehandeld ,totdat mijn bank het geld weer terug haalde .
normaal doet een bank dat na ongeveer 30 dagen of zo , als er niet genoeg saldo op staat .

maar er staat genoeg op , en 6/7 dagen geleden heb ik het zelf maar betaald .
en sinds dien kan ik niks met mijn acount .

ik reageer elke dag naar hun toe , omdat ik gewoon niks van hun hoor , en wat er nu gaat gebeuren .
en in het engels typen is nogal lastig hele verhalen neer zetten .

verder weet ik het ook nie meer .

zal zo kijken of me acount het doet , maar reken er maar niet op .

maar er staat genoeg op , en 6/7 dagen geleden heb ik het zelf maar betaald.

Als ik bij VoipBuster een betaling doe (beltegoed) en de juiste nummers worden door mij niet op de afschrijving vermeld krijg ik het beltegoed niet en heb ook geen recht op teruggave. Dus hoe heb jij dan betaald en met welke noodzakelijk vermeldingen?

Die laatste e-mail kun je toch beantwoorden en zet daar alle nummers en specificaties in. En met Google Vertaling kun je Nederlandse tekst omzetten naar Duits en Engels, kwestie van kopiëren en plakken in een e-mail en klaar is het.

ik heb er mijn iban nummer en andere nummers erbij gezet zoals het moest .
zo kunnen ze zien dat het van mijn acount komt .

dus iban nummer
akte nummer
etc..

acount nog steeds geblokt zag ik net .

ik heb ze mijn copy van de bank al gemaild dat het betaald is dus als ze het nog niet snappen dan weet ik het ook niet meer .
want dat vroegen ze laatste copy van de bank dus die hebben ze ook , en fout kan het dan niet meer gaan neem ik aan .

Dan kan het niet meer fout gaan of je hebt met een waardeloos bedrijf/administratie te maken. Maar ja, wie kan je in deze tijd nog garanties geven dat iets goed komt. Personeel wordt op straat gezet en de anderen die overblijven moeten wel hetzelfde werk verzetten. Dan worden er vaak een hoop amateurs ingehuurd (goedkope krachten). Uiteindelijk zeer dure krachten want ze verprutsen alles. Dan heeft personeel bij bedrijven vaak geen tot zeer weinig bevoegdheden, immers de managers gaan over de zaken. Dus het personeel houdt de mond dicht.

Kan ook zijn dat ze een betaald/duur servicenummer (0900) hebben en dan willen ze dat je gaat bellen. Tikt lekker aan, eerst krijg je toets één tot en met tien. Dan een muziekje. Er zijn nog vijf wachten voor u etc. Al onze medewerkers zijn in gesprek, al onze mederwerkers zijn in gesprek, muziekje. Inmiddels een kwartier verder... Op dit moment is het erg druk, het is raadzaam om op een later tijdstip nog eens terug te bellen. En als je dan 'tig' klanten per dag/week/jaar hebt kun je veel geld verdienen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan