gerritzwolle
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 feb 2012
hallo
ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet maar miss dat iemand hier kan helpen .
ik speel een spel worldoftanks online game !
zoals zovele games kan je vrij spelen maar ook betaald spelen (meer mogelijkheden)
nu is het zo dat ik in middels zon 100 euro er aan uit heb gegeven.
wat is er gebeurd.
de 10e vond er een automatische afboekeing plaats , en dat is gelukt , maar mijn bank heeft het zelf na een week weer terug geboekt van hun rekening ,waarom dat weet ik ook niet .
nou toen kreeg ik dus een mail van die worldoftanks billing support , dat ik dat geld moet betalen aan hun .
dat heb ik toen dus gedaan dat is 6/7 dagen geleden .
maar ondertussen is mijn acount geblokkeerd vanwege charge issue ,met andere woorden zij hebben geen geld van mij ontvangen omdat mijn bank dat had terug gevorderd .
maar dat geld is nu dus al betaald zon 7 dagen geleden .
nu ben ik elke dag aan het mailen naar hun toe , maar ik krijg weinig tot geen antwoorden terug .
afgelopen donderdag was het dan zo ver , ik kreeg een mail van hun , met daarin het antwoord , we have to wait one more day (ja wat nog 1 dag ? ) geen idee wat zer er mee bedoelen .
nu is het al 4 dagen later en ik heb nog niks gehoord .
nu stond er ook in een vorige mail dat het 2 tot 5 dagen duurd voor dat het geld naar je account is gestuurd (in gold dus niet echt geld )
maar ik kan tot heden nog helemaal niks , nog steeds geblokkeerd .
weet iemand wat ik hier mee kan doen , want ik vind dit een beetje raar .
hier onder de mail die ze gestuurd hebben die donderdag
Dear Customer,
we will have to wait one more day.
Please don't create a new issue ticket. For further questions please reply to this email directly.
Bitte erstellen Sie keinen neuen Vorgang (Ticket) zu diesem Anliegen. Bei weiteren Fragen antworten Sie bitte direkt auf diese E-Mail.
Kind regards / Mit freundlichen Grüßen
Usersupport
Billingpartner GmbH
Ticket Details
--------------------------------------------------------------------------------
Ticket ID: RIY-614-92413
Department: General
Type: Issue
Status: Closed
Priority: Low
Support Center: http://usersupport.eupay.billingpartner.com/index.php?/default_import
ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet maar miss dat iemand hier kan helpen .
ik speel een spel worldoftanks online game !
zoals zovele games kan je vrij spelen maar ook betaald spelen (meer mogelijkheden)
nu is het zo dat ik in middels zon 100 euro er aan uit heb gegeven.
wat is er gebeurd.
de 10e vond er een automatische afboekeing plaats , en dat is gelukt , maar mijn bank heeft het zelf na een week weer terug geboekt van hun rekening ,waarom dat weet ik ook niet .
nou toen kreeg ik dus een mail van die worldoftanks billing support , dat ik dat geld moet betalen aan hun .
dat heb ik toen dus gedaan dat is 6/7 dagen geleden .
maar ondertussen is mijn acount geblokkeerd vanwege charge issue ,met andere woorden zij hebben geen geld van mij ontvangen omdat mijn bank dat had terug gevorderd .
maar dat geld is nu dus al betaald zon 7 dagen geleden .
nu ben ik elke dag aan het mailen naar hun toe , maar ik krijg weinig tot geen antwoorden terug .
afgelopen donderdag was het dan zo ver , ik kreeg een mail van hun , met daarin het antwoord , we have to wait one more day (ja wat nog 1 dag ? ) geen idee wat zer er mee bedoelen .
nu is het al 4 dagen later en ik heb nog niks gehoord .
nu stond er ook in een vorige mail dat het 2 tot 5 dagen duurd voor dat het geld naar je account is gestuurd (in gold dus niet echt geld )
maar ik kan tot heden nog helemaal niks , nog steeds geblokkeerd .
weet iemand wat ik hier mee kan doen , want ik vind dit een beetje raar .
hier onder de mail die ze gestuurd hebben die donderdag
Dear Customer,
we will have to wait one more day.
Please don't create a new issue ticket. For further questions please reply to this email directly.
Bitte erstellen Sie keinen neuen Vorgang (Ticket) zu diesem Anliegen. Bei weiteren Fragen antworten Sie bitte direkt auf diese E-Mail.
Kind regards / Mit freundlichen Grüßen
Usersupport
Billingpartner GmbH
Ticket Details
--------------------------------------------------------------------------------
Ticket ID: RIY-614-92413
Department: General
Type: Issue
Status: Closed
Priority: Low
Support Center: http://usersupport.eupay.billingpartner.com/index.php?/default_import
Laatst bewerkt: