Vraag over een dongel

Status
Niet open voor verdere reacties.

dubobeni

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2010
Berichten
5
Hallo,

ik verhuis over 2 weken naar Schotland, leuk boven op een berg maar niet handig voor internet en bellen. Ik zit daar de eerste 3 weken zonder telefoon en zonder internet want die worden 3 weken later pas aangesloten :( Omdat het afgelegen ligt doet een mobiel het sowieso niet daar.

Nu zei iemand dat ik dan misschien een dongel zou kunnen gebruiken. Aangezien het maar om 3 weken ongeveer zal gaan dacht ik aan een prepaid dongel... Maar ik weet er niets van af en weet dus ook niet of ik zonder telefoon, internet wat dan ook wel iets aan zo'n dongel heb (heb je hier bijvoorbeeld ook 'bereik' voor nodig?) Stel dat een dongel wel zou kunnen, kan ik die dan het beste in Nederland kopen of in Schotland?

Hoop dat iemand hier iets over weet want ik kom er niet uit....HELLUP...

Alvast bedankt!
Groetjes Esther
 
Nou de dongel heeft ook een signaal nodig van een zend mast, ik begrijp uit jouw tekst dat er boven op die berg geen bereik is? Als dit het geval is dan zul je aan een dongle niets hebben. Deze werkt tenslotte ook op het gprs netwerk of wat voor netwerk ze dan ook in Schotland gebruiken.

Grtjs Jarno jjw
 
Nou de dongel heeft ook een signaal nodig van een zend mast, ik begrijp uit jouw tekst dat er boven op die berg geen bereik is? Als dit het geval is dan zul je aan een dongle niets hebben. Deze werkt tenslotte ook op het gprs netwerk of wat voor netwerk ze dan ook in Schotland gebruiken.

Grtjs Jarno jjw

Beste Jarno,

bedankt, daar was ik al bang voor! Dan zal ik helaas 3 weken in een pub moeten zitten met mijn laptop, maar dat is misschien ook geen straf ;)

Gr.Esther
 
Ha ha, dat ligt er aan. Met een stuk in je kraag terug de berg op wil wel eens tegenvallen :p
 
Beste Dubobeni,

Even oftopic maar wat wil/moet je in vredesnaam in Schotland? Ga je emigreren?
Best niet echt om de hoek :D

Ik zeg je alvast proost...:thumb:
 
Beste Dubobeni,

Even oftopic maar wat wil/moet je in vredesnaam in Schotland? Ga je emigreren?
Best niet echt om de hoek :D

Ik zeg je alvast proost...:thumb:

Vanwege het weer natuurlijk... :cool: hahaha, nee, is iets wat ik heel lang wil en nu ga ik dan ook echt! Het is er zooooo mooi!!! Helemaal boven op een berg waar niemand mag komen, waar mijn hondjes naar buiten kunnen wanneer ze maar willen :) Uitzicht op bergen en een loch, meer heb je niet nodig toch?! Ok, behalve internet dan :confused:

Groetjes Esther
 
Allemaal plus punten, ik geef je niets meer als gelijk. Het is hier in Nederland niet alles.
Ik wens je/jullie heel veel plezier daar en heel veel sterkte.
En internet moet je even geduldig zijn :D

Grtjs Jarno jjw
 
Allemaal plus punten, ik geef je niets meer als gelijk. Het is hier in Nederland niet alles.
Ik wens je/jullie heel veel plezier daar en heel veel sterkte.
En internet moet je even geduldig zijn :D

Grtjs Jarno jjw

Dank je wel! Moet helemaal goedkomen!

Gr.Esther
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan