vraag over FrostWire

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
In het programma FrostWare heb ik zogenaamde incomplete bestanden staat (onder het tabblad Bibliotheek).Wie kan mij zeggen hoe ik die kan verwijderen.Selecteren en dan klikken op verwijderen lukt me niet.Vriendelijke groet Tunica? Sjaak

frostwire

Geachte Mr music,
Bedoeld u met downloadscherm als ik ga naar de map software via het configuratiescherm of zit er een map software in het programma Frost Wire.sorry ik heb het programma nog maar pas op mijn pc.Vriendelijke groet Tunica/Sjaak

je moet ze via FrostWire zelf verwijderen. Bij bibliotheek en dan staat er ergens ''verwijderen''.
Als je ze niet in FrostWire wil verwijderen, sluit je eerst FrostWire en dan kan je ze handmatig verwijderen

gr Thomas:cool:

frostwire

Bedankt voor uw mee denken.Ik heb geklikt op het tabblad Bibliotheek en het bestand geselecteerd en geklikt op Verwijderen .Toen heb ik in het venster Bericht een vinkje gezet bij het betreffende bestand en op Verwijderen geklikt en dan zie ik een venster met de naam Fout en in dat venster staat dan: De volgende bestanden konden niet worden verwijderd.Ze kunnen in gebruik zijn door een ander programma of worden gedownload.
Ik weet niet beter dan dat ze op dat moment niet gebruikt worden door een ander programma en ook op dat moment niet worden gedownload.Wat nu verder,doe ik toch nog iets verkeerd soms?Vriendelijke groet Tunica/Sjaak

hoi alweer

heb je al geprobeerd wat mrmovie zei? In het tabblad ''zoeken'' bij de evt. downloads op ''afbreken'' te klikken en dán proberen bij bibliotheek de incomplete bestanden te verwijderen?

gr Thomas:cool:

frostwire

Hallo kkoppi.Weer mijn dank.De incomlete bestanden verwijderen door er met rechts op te klikken gaat prima maar ik kan bij downloaden nergens een knop zien met de naam Afbreken.Wel zie ik rechts onder in Frostwire een knop met de naam Stoppen.Als u het zeker weet dat er een knop met de naam Abreken moet zijn kunt u er misschien een printscreen voor mij van maken,het is maar een idee.Vriendelijke groet tunica/Sjaak

sorry je hebt gelijk. ik bedoelde stoppen. nu weet je het zeker:thumb:

frostwire

Hallo kkoppi,
mijn dank weer voor uw hulp.Groet tunica/Sjaak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan