Vraag over geheugen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

leander24

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2007
Goedemiddag,

Ik heb een Dell Dimension E521 met 2gb ddr2 RAM. Dit zou ik (als dat mogelijk is) willen uitbreiden tot 3gb en dan het liefste van hetzelfde merk, maar hoe kom ik erachter van welk merk mijn geheugenbalkjes afkomstig zijn? Alvast bedankt. :thumb:

EDIT: Is dit dan ook compitabel met mijn DualCore AMD Athlon 64 X2, 2800 MHz (14 x 200) 5600+ processor? En is 3gb geheugen wel handig? Want ik hoor maar weinig over 3g geheugen meestal 2, 4 of 8

Laatst bewerkt:
bij mij stond het op de werkgeheugenkaartjes, dus dan zou je ze er even uit moeten halen

Geheugensnelheid

Ah ok, en moeten de geheugenblalkjes allemaal precies dezelfde snelheid hebben?

Het merk en het Type kan je ook achterhalen met het Freeware programma: Everest

En is hier te Downloaden

En of de balkjes dezelfde snelheid moeten hebben???:
Het is niet noodzakelijk maar is beveel het je wel aan Voor Goede prestaties!!!

Hoe kan ik zelf kijken hoeveel MB Ram geheugen ik gebruik?

Goedemiddag,

Ik had een vraagje. Ik heb een geheugenkaart van 256 MB. Dit wil ik graag uitbreiden. Dus ik denk dat ik een 512 MB erbij ga plaatsen. Maar zelf wil ik graag kijken hoeveel MB Ram mijn geheugen gebruikt. En is het ook goed dat ik 512 MB ram erbij doet. Mijn computer is 2GB en ik speel ook veel spelletjes. Alvast bedankt voor uw moeite!;)

Hoe kan ik zelf kijken hoeveel MB Ram geheugen ik gebruik?

Hoi,

Ik heb zelf gehoord over Everest. Is dat de programma waarmee ik kan kijken hoeveel MB ik gebruik? En waar kan ik dat Everest downloaden?
ALvast bedankt!

Vraag over AGP doorvoergrootte!

Hoi,

Ik had een vraagje over de AGP. Er staat dat de AGP doorvoergrootte meer is dan de helft van het grootte van het systeemgehuegen. Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!

Het merk en het Type kan je ook achterhalen met het Freeware programma: Everest

En is hier te Downloaden

En of de balkjes dezelfde snelheid moeten hebben???:
Het is niet noodzakelijk maar is beveel het je wel aan Voor Goede prestaties!!!

heeft joey hierboven al aangegeven:rolleyes:

Vraag over AGP doorvoergrootte!

Hoi,

Ik had een vraagje over de AGP. Er staat dat de AGP doorvoergrootte meer is dan de helft van het grootte van het systeemgehuegen. Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!

Selimt welkom op Helpmij.

Je plaatst meerdere keren dezelfde en andere vragen in andermans topic. Plus dat je geen antwoord geeft op een reactie.
Ik raad je aan om dit eens door te lezen, en zelf even een topic aan te maken.
Wel zo netjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan