vraag over hd5770

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkeenjij

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
375
evennog een vraagje over mijn graka ik krijg mijn beeld niet meer lekker als ik hem op 1920x1080 zet gaat mijn scherm een blauwige waas en als ik hem op aanbevolen instellingen doe dan heb ik alles veel te groot
wie weet hoe ik alles weer in de start instellingen krijg?
plse help:eek:
 
Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'startinstellngen', althans ik weet wel wat het woord betekent, maar ik weet niet wat jij er in jouw probleemcontext mee bedoelt.
Je zou in apparaatbeheer de videokaart kunnen verwijderen en Windows opnieuw opstarten. Dan heb je sowieso de beginwaarden van de kaart.
 
ik heb het even gedaan en nu is het weer goed met de aanbevolen instellingen nl:1368x780
dat rare scherm gebeurt alleen als ik hem op 1k hem op 1920x1080 zet mijn scherm(lcd tv) zou het aan moeten kunnen aangezien ik ook hdtv kan kijken enig idee waarom er zon rare waas op mijn scherm komt?
 
Ja, omdat je niet de juiste (laatste ?) drivers gebrukt, die zal je dus moeten downloaden.
 
hoi laatste drivers gedownload maar hij geeft nog steeds een waas over mijn scherm is het mijn graka of toch mijn tv die t probleem veroorzaakt?
 
IK durf het nu niet meer te zeggen. Je zal moeten gaan testen met een andere kaart of deze kaart in een andere pc stoppen. (of een andere monitor proberen)
 
geprobeerd op andere monitor maar dat is vga en daar gebeurt t niet mee ovirigens wel op max instellingen dus 1920x1080
 
hallo ik heb als beeldscherm mijn lcd tv een sony bravia kld32 ex32
en mijn graka is de xfx ati hd5770/1GB ddr5
 
Miischien een vreemde vraag, maar je geeft aan de nieuweste driver te hebben gedownload. Heb je deze daarna ook geinstalleerd? Want alleen het bestand op je pc zetten is niet voldoende...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan