Vraag over het openen van webpagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

kim67

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2003
Hallo ik heb een vraag over het openen van linken op webpagina's. Op bepaalde webpagina's kan ik bepaalde linken niet openen. Een voorbeeld is bij het aanmelden bij deze site ik kan alle invoervelden invullen maar klik ik op de link van aanmeld dan doet hij niets. Hij reageert dan niet, ik heb mij via een andere pc aan moeten melden. Zo ook ondervind ik problemen met Hotmail. Namelijk bij het downloaden van bijlages en het verwijderen van berichten. Deze problemen doen zich alleen voor op 1 bepaalde pc. Mijn vraag is zijn er mensen die mijn problemen herkennen dan zou ik graag hun ervaring willen horen wat zij hieraan hebben gedaan of als er mensen zijn die er een oplossing erop weten dan hoor ik dit graag. Gegroet Kim.

reactie op antwoord

Hoi Wouter, bedankt voor je reactie maar waar kan ik dat zien (vinden) die popup stopper?

reactie op antwoord

Sorry met mijn antwoord maar ik weet wel wat van pc's maar nog lang niet alles. Maar weer mijn vraag terrug aan jouw wat bedoel je met de google bar o.i.d? Van waar kan ik dat zien en hoe kan ik dit opzoeken en zou je niet met afkortingen willen gooien. Zou jij je antwoord de volgende keer wat uitgebreider willen toelichten. Anders heb ik er weinig aan.

Mijn vraag is nog niet opgelost. Daarom wil ik nogmaals vragen of iemand een antwoord weet op mijn vragen.

Sluit alle programma's
Klik start > uitvoeren > type (of kopieer en plak) :

regsvr32 urlmon.dll en klik ok

Als dat niet werkt doe je het zelfde met:

regsvr32 Shdocvw.dll
regsvr32 Msjava.dll
regsvr32 Actxprxy.dll
regsvr32 Oleaut32.dll
regsvr32 Mshtml.dll
regsvr32 Browseui.dll
regsvr32 Shell32.dll (alleen voor Windows XP en Windows 2000 )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan