Vraag over huidige videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Addicted2Bass

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2012
Hallo,

Ik heb sinds +- 3maanden een compleet nieuwe PC gekocht, ik zou graag advies en/of een mening van jullie willen wat ik voor nu het beste kan doen
In mijn PC zit een ASUS GTX 670, ik wil me naast het games op Playstation spelen, ook gaan verdiepen in PC Gaming, dat is voor mij een hele nieuwe ervaring, dus ik heb nu het volgende, kan ik met mijn GTX670 bijvoorbeeld Battlefield 4, GTA V draaien? dat zijn 2 titels die ik goed in de gate houd, dus ik hoop dat mijn systeem ze probleemloos draaid anders moet ik wat gaan verzinnen..

Wat betreft de volgende generatie GTX serie, is mijn voeding krachtig genoeg? of zal dat een probleem worden?!

Systeem:

AMD FX-8350 Eight core desktop 4.0GHz CPU
ASUS M5A99X EVO R2.0 moederbord
16Gb (2x8Gb DC) Kingston DDR3 1600 HX geheugen
Antec Gamers Current 620W voeding
Antec nine hundred Two gamers behuizing

Groet, Marco

Laatst bewerkt:
als je je systeem laat testen op www.canirunit.com weet je of je videokaart een bottleneck kan zijn voor die spellen.
Je overige systeemspecs leveren geen probleem op.

Ikzelf verdiep me niet zo in de benodigde hardware voor games, ik speel dat soort spellen niet, dus ga daar qua hardware niet in mee.
Wacht gerust af op meer reacties.

Hallo, gta v kan je zeker op max draaien, want dat spel is gemaakt voor de huidige gen. console. Ik weet niet zeker of je bf4 op ultra setting kan draaien. Op dit moment speel k zelf bf3 op ultra! En k heb een gtx 660 twin frorz. Dus jij zal het ook makkelijk kunnen halen. Maar ik denk dat jij met jouw videokaart zeker op high kan spelen met bf4 hoor!

je kan ze spelen alleen 4 cores van je cpu gaan zich vervelen :P

Laatst bewerkt:
je kan ze spelen alleen 4 cores van je cpu gaan zich vervelen :P

Kijk dat is goed om te horen.. over GTA maakte ik me niet echt zorgen meer om Battlefield 4 die eraan komt
Met mn huidige specs op welke settings zou ik bf4 kunnen draaien?
Want zou ik er nu goed aan doen om een 700 serie videokaart te kopen?

nee joh 700 is 600 serie! 800 serie word vernieuwend :) of je koop nog een 670 en je zet ze in sli dat is denk de goedkoopste oplossing

tja moet je gwn ff kijken en kijken of je genoeg sloten heb achterin je kast

even snel gekeken en ik heb nog een vrij slot met voldoende ruimte
maar heb ik dan geen zwaardere voeding nodig als ik er een 2e kaart bij prik?
dankje iniedergeval voor de tip, als ik de mogelijkheid heb komt er een 2e 670 :)

Laatst bewerkt:
Als het een A merk voeding is wel maar dat ligt ook aan je cpu volgens mij vreet je cpu wel wat maar dat weet ik niet precies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan