• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vraag over index

Status
Niet open voor verdere reacties.

frank12345678

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2017
Ik heb het werkblad tracker voor verkoopfacturen gedownload van exel.
Heb hier een aantal aanpassingen ingemaakt zodat dit voor mij een werkbaar document word.
Maar nu loop ik tegen een probleem aan.

In het tabblad factuur, kan je via factuur nummer de gegevens inladen van het tabblad factuur gegevens.
alleen om de een of andere reden laat hij de gegevens niet goed zien.
heb van alles geprobeerd, maar ik kom niet uit de code die ze hier voor gebruiken.(heb het idee dat de code gewoon goed is)
kan iemand hier eens naar kijken voor mij.

Bijlagen

In dat document zit geen code.
Of bedoel je formules?

Als je de help bekijkt over
Code:
vert.zoeken
dan zie je dat je de zoekwaarde in de eerste kolom van een tabel moet zoeken, die ook nog oplopend gesorteerd moet zijn.
Ik zou daar eens naar kijken

De gebruikte formules zijn matrixformules. Deze moet je afsluiten met <Ctrl> + <Shift> + <Enter>. Gebruik ook geen samengevoegde cellen. De eerste regel heb ik aangepast.

Bijlagen

Super bedankt VenA ben gister echt aan het tobbe geweest waarom het nu niet lukte.

@brandernl: VERT.ZOEKEN verlangt alleen een gesorteerde eerste kolom als je NIET exact laat zoeken (laatste argument). Bij niet exact zoeken krijg je de dichts-bijzijnde overeenkomst en die kan verschillen van waarnaar je zocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan