Vraag over Instagram

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anton Doove

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2005
Beste Mensen. Weten jullie misschien iets over Instagram? Ik vond het via Google. Is het misschien van Google?

Blijkbaar is dat wat anders dan Linkedin,waarmee ik niet verder wil gaan. Ik verneem graag enige info over Instagram.

Ik zou daarmee mijn blog verder bekend kunnen maken,maar werkt dat wel in de Ned.Tl.? Dat weet ik n.l.niet.

Hopelijk zijn hier groepsleden die ervaring hebben met Instagram.
Ik weet niet of dat gratis is,dan wel dat er een betaald abonnement nodig is.
Voordat ik er aan begin wil ik wel eerst nadere info hebben over Instagram
Uiteraard verneem ik graag de voordelen en nadelen van die Instagram.

Ik dank jullie voor die info.
Vriendelijke groeten van Anton Doove.

Laatst bewerkt door een moderator:
Instagram is een sociaal netwerk (net zoals Facebook of Twitter) waarmee je hoogtepunten uit je leven kan delen via foto's. Deze foto's deel je met je volgers. Deze mensen kiezen er voor jou te volgen en kunnen dus jouw foto's in hun 'feed' zien. Het is vooral populair onder jongeren.

Instagram is inderdaad een social media. Het is niet van Google maar wel volledig gratis. Het is niet te vergelijken met Linkedin. Instagram is echt bedoeld voor het delen van foto's (en eventueel video's).
Een fotoblog maken op instagram kan prima, maar een tekstblog zou ik niet doen op instagram, daar is het niet de juiste plek voor. Je zou voor een blog bijvoorbeeld Tumblr.com of bloggertje.nl kunnen gebruiken om je blog verder uit te werken.

Reactie naar DJJochem en Timvw

Beste Jochem en Tim. Ik dank jullie voor je Info over Instagram. Nu weet ik dat ik deze niet hoef te gebruiken om mijn bestaande blog bij blogger/blogspot verder te promoten,al is het wel handig vanuit mijn Smartphone.
Vanuit mijn smartphone en mijn digitale camera plaats ik afbeeldingen eerst op de PC. Op de PC bewerk ik ze eerst met Irfanview of Picasa,waarna ik ze pas op de blog plaats.
Voor de blog-promotie kan ik dan volstaan met Facebook en Google+. Kan dit kloppen of zijn er toch meer gratis promotie-opties? Graag verneem ik jullie reacties.
Ik dank en groet jullie vriendelijk. Anton Doove.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan